Події кафедри

 лекція 8 05.10.2021 року

 

    5.10.2021 року відбулася  онлайн  гостьова лекція Оксани Хомич,  вчительки початкових класів Новопечерської школи, фіналістки Global Teacher Prize Ukraine 2021  для студентів спеціальності «Початкова освіта». Присутні  дізналися  багато корисних професійних цікавинок та отримали відповіді на хвилюючі запитання від педагога-практика. Бажаємо всім майбутнім педагогам також досягати  професійних вершин!

Модератор: Венгловська О.А., канд. педагог. наук, доцент кафедри педагогіки та психології

лекція 1

лекція 7

    квест 7 5 жовтня 2021 року

   05 жовтня 2021 року до Дня Педагогічного інституту на базі Центру самопізнання і саморозвитку Педагогічного інституту викладачами кафедри педагогіки та психології проведено  Веб-квест «Таємниці Педагогічного».

Кожна з команд-учасниць демонструвала знання символів,  корпоративної культури, особливостей організації освітнього процесу Педагогічного інституту.  Для  розгадування  онлайн кросвордів, виконання вправ, ребусів, творчих завдань учасники здійснювали пошук інформації на сторінках сайту Педагогічного. Надзвичайно позитивна та весела атмосфера  супроводжувала захід, даруючи щирі емоції та гарний настрій. Дякуємо всім за активність! Зі святом!

Модератори: Куземко Л.В., к.п.н., доцент кафедри педагогіки та психології; Січкар А.Д., к.п.н., доцент кафедри педагогіки та психології

квест 2

 

квест 3

квест 4

 

квест 5

 

квест 7

квест 8

квест 9

 

квест 10

 

 

   майстер клас 12  5 жовтня 2021 року

   5 жовтня 2021 року до Дня Педагогічного інституту викладачами кафедри педагогіки та психології проведено майстер клас «Професійно-педагогічний кастинг» у Центрі  самопізнання і саморозвитку. 

У перебігу майстер класу студенти, викладачі та гості мали змогу здійснити самодіагностику особистісних і професійних якостей за допомогою онлайн тестів (зокрема «Колірний тест Люшера»), проєктивної методики «Кактус» (автор Панфілова М. А.) та інших експрес-методик.   До заходу у форматі он-лайн конференції долучилися і студенти групи ПОб-1-20-4.0д, які перебували на самоізоляції.  Кожен учасник майстер класу спробував  ідентифікувати власну схильність до певної рольової позиції сучасного педагога: педагог-тьютор, педагог-фасилітатор, педагог-дослідник, педагог-модератор.

Захід супроводжувався святковим і позитивним настроєм учасників. На завершення «кастингу» визначилися переможці – майбутні педагоги нової генерації, які навчаються у Педагогічному! Вітаємо всіх зі святом, бажаємо особистісних і професійних звершень!

Модератори: Венгловська О.А., к.п.н., доцент кафедри педагогіки та психології; Куземко Л.В., к.п.н., доцент кафедри педагогіки та психології

 

  НМР 28.09.2021  28 вересня 2021 рік

   Професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та психології успішно проводить заняття як в аудиторіях, так і дистанційно. А для здібних і творчих студентів дистанційне навчання не перешкода, а досвід в онлайн спілкуванні, самостійності та партнерської взаємодії.  Зокрема на семінарському занятті  з навчальної  дисципліни "Педагогіка: Педагогічне партнерство" студенти 2 курсу спеціальності "Початкова освіта" обговорювали вплив соціального партнерства на розвиток школи, ділилися цікавими ідеями та корисними рекомендаціями, використовуючи для наочності спільний файл сервісу Google Jamboard (викладач - Куземко Л.В., к.п.н., доцент кафедри педагогіки та психології).

Партнерство, повага та позитивна атмосфера - це і є мотивація для особистісно-професійного становлення  вчителів початкових класів нової генерації і дистанційна освіта цьому не завадить!

НМР 28.09.2021

      НМР 10.09.2021 10 вересня 2021 рік

  Професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та психології успішно поєднує традиції та інновації в освіті. У результаті  такого поєднання змінюється і формат  проведення настановчої конференції з виробничої практики (ранній вік) для студентів 4 курсу спеціальності "Дошкільна освіта". Проведена онлайн зустріч враховує потреби сучасних студентів, економить час, є безпечною і, безперечно, так само продуктивною і пізнавальною як завжди.

Студенти ознайомилися зі завданнями практики, що розробленні з урахуванням  сучасних вимог дошкільної освіти, є творчими та передбачають партнерську взаємодію студентів-практикантів із педагогічним колективом, батьками вихованців та за активної участі дітей раннього віку. Бажаємо студентам творчої наснаги та нових звершень!

Факультет у соціальних мережах