(044) 295-34-73
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 307
08 грудня 2020 року
Вітаємо Ірину Шевченко, студентку VI курсу спеціальності «Початкова освіта», та її наукового керівника доцента Олену Музику з перемогою у Міжнародному студентському конкурсі «Вектори психології», який проходив у Гомельському державному університеті імені Франциска Скорини (Білорусь).
Конкурс проходив в рамках роботи II Міжнародної науково-практичної конференції «Вектори психології: психолого-педагогічний супровід особистості в сучасному освітньому середовищі».
Під час роботи конференції обговорювалися актуальні питання психолого-педагогічного супроводу особистості в складній життєвій ситуації; розвитку дітей, що мають особливі освітні потреби; особливості розвитку особистості в сімейному соціумі, а також психологічні аспекти гендерних, міждисциплінарних і кроскультурних досліджень. Ірина Шевченко посіла І місце за кращу наукову доповідь «Гендерні особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів».
Вітаємо Кабанову Крістіну студентку V курсу здобувача другого (магістерського) рівня освіти за освітньою програмою «Педагогіка вищої школи» та її наукового керівника Хоружу Людмилу Леонідівну, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Професійна освіта", який відбувся у м.Харків, 18 квітня 2019 року, і отриманням диплому І-го ступеня й бажаємо подальших успіхів у науковій діяльності.
Тема: Вітаємо з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Професійна освіта"
Вітаємо Москальчук Ганну Олексіївну, магістранту ІІ року навчання спеціальності «011 Освітні, педагогічні науки», освітньої програми «011.00.01 Педагогіка вищої школи» та її наукового керівника Хоружу Людмилу Леонідівну, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту, із перемогою (І місце) у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта», що проходив на базі Української інженерно-педагогічної академії (27 березня 2018, м. Харків).
Зичимо нових наукових звершень!
26-27 квітня на базі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка відбувся ІІ (заключний) тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Освітні, педагогічні науки».
За результатами підсумкової науково-практичної конференції Ткаченко Катерина, студентка V курсу Педагогічного інституту здобула диплом І ступеня.
Вітаємо переможницю та наукового керівника Новик Ірину Михайлівну, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри педагогіки та психології.
Бажаємо подальших наукових звершень!
Кафедра педагогіки та психології вітає студентку четвертого курсу групи ПОб-3-14-2.0д Ольгу Топольницьку та її наукового керівника кандидата психологічних наук, доцента Олену Музику з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із галузі “Педагогічна освіта”, який проходив 24-25 березня 2016 року в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка (м. Дрогобич Львівської області).
Ольга Топольницька отримала диплом ІІІ ступеня за результати лонгітюдних досліджень психологічних особливостей оцінювання навчальних досягнень першокласників на уроках англійської мови.
З матеріалами конкурсної роботи можна ознайомитися на сторінці кафедри педагогіки та психології .
25 березня 2015 року відбувся конкурс проектів у рамках проведення Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Громадські ініціативи молоді – основа соціально-економічної перебудови».
Науково-педагогічний супровід студентських проектів здійснювали професори і викладачі кафедри педагогіки і психології.
У конкурсі проектів із теми: «Студентська молодь з Києвом і для Києва» взяли участь студенти – майбутні фахівці з дошкільної освіти:
- Ященко Ганна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта» (науковий керівник Куземко Л.В., канд. педагог.наук, ст.викладач) - проект «Плекаємо добро у серці кожного», посіла друге місце у конкурсі;
- Доманчук Олександр, студент четвертого курсу напряму підготовки «Дошкільна освіта» (науковий керівник Новик І.М., викладач) - проект «Діти з майбутнім».
У конкурсі проектів з теми: «Розвиток освіти і науки: студентські ініціативи» взяли участь студенти – майбутні фахівці з дошкільної та початкової освіти:
- Пашуля Юлія, Смислова Оксана, Юрчук Яна, студенти третього курсу напряму підготовки «Початкова освіта» (науковий керівник Венгловська О.А., канд. педагог. наук, ст. викладач) – проект «Слово за сучасністю: інноваційні технології презентації ІНДЗ з «Історії педагогіки»»;
- Топольницька Ольга, студентка третього курсу напряму підготовки «Початкова освіта» (науковий керівник Музика О.О., канд. психол. наук., доцент) – проект «Оцінювання першокласників як психологічне прогладжування»;
- Матюшинець Яна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта» (науковий керівник Іванюк Г.І., доктор педагог. наук., професор кафедри) – проект «Дидактичне портфоліо студента»;
- Жукова Ольга, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта» (науковий керівник Руденко Л.С., канд. педагог. наук, доцент) – проект «Професійно-педагогічний імідж вихователя: проблеми і перспективи».
Професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки підготував студентів напрямів підготовки «Початкова освіта» до участі у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «БОРИС ГРІНЧЕНКО ОЧИМА СТУДЕНТІВ ХХІ СТОЛІТТЯ».
До участі були підготовлені такі проекти:
- Сценічна презентація педагогічно-літературного журналу “Борис Грінченко і сучасність” – Грек Юлія, студентка 3 курсу напряму підготовки «Початкова освіта».
Наукові керівники: Іванюк Г.І., канд. пед. наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки.
Науковий проект зайняв ІІІ місце у конкурсі проектів.
- Презентація проекту “Життєві цінності в творах Бориса Грінченка” - Іванченко Юлія, Ковальчук Вікторія, Тіга Наталія, Тимошенко Віталія, студентки 3 курсу напряму підготовки «Початкова освіта».
Науковий керівник: Дем’яненко В.І., старший викладач кафедри педагогіки.
- Творчий проект – відео кліп “Грінченківцям” - Ніколайчук Аліна, Грицаєнко Діана, Скиба Маргарита, студентки 2 курсу напряму підготовки «Початкова освіта».
Наукові керівники: Руденко Л.С., канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, Мартинчук О.В., канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки.
8 грудня 2014 року на базіПедагогічного інституту було проведено І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук.
Рішенням конкурсної комісії Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт рекомендовано роботу магістранта 6 курсу спеціальності 8.01010101 Фараона Олексія Володимировича на тему "Гендерні особливості довільної уваги дітей старшого дошкільного віку" (науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Гріньова Ольга Михайлівна).
Фараон Олексій Володимирович є активним учасником студентського наукового товариства Педагогічного інституту, систематично приймає участь у студентських наукових семінарах, круглих столах, науково-практичних квестах та інших заходах. Проблема особливостей становлення основних властивостей уваги у хлопців і дівчат старшого дошкільного віку досліджується магістрантом понад рік. Висока актуальність і соціальна значущість проблеми дослідження обумовлюється надзвичайною важливістю розвитку уваги для подальшої успішності майбутніх школярів у навчально-пізнавальній діяльності. Проблема саме гендерних особливостей уваги у старшому дошкільному віці має високий рівень наукової новизни, оскільки здійснений магістрантом аналіз літературних джерел досліджень з цієї проблематики не виявив. З теми конкурсної наукової роботи Фараон О.В. має дві наукові публікації.
Участь у конкурсі студентських наукових робіт взяла третьокурсниця Дар’я Лаптінова, яка досліджувала проблему формування компетенції особистісного самовдосконалення дошкільників засобами усної народної творчості.
Під керівництвом кандидата психологічних наук, доцента кафедри педагогіки і психології Олени Оксентівни Музики Дар’я Лаптінова провела експериментальне дослідження ефективності застосування прислів’їв і приказок як засобу формування компетенції особистісного самовдосконалення дошкільників. Експериментальна база – ДНЗ № 208 Оболонського району м. Києва. Дослідженням було охоплено дітей віком від 5 до 6 років.
За результатами дослідження на першому етапі роботи конкурсантка презентувала науково-методичні доробки, а саме: на першому етапі роботи в експериментальній та контрольній групах було проведено заняття з народознавства “Подорож до країни Прислів’їв і Приказок”. З допомогою казкового персонажа Півника Голосисте Горлечко з народної казки «Півник і двоє мишенят» діти мандрували Країною Прислів’їв і Приказок. У кожному місті робилася зупинка, де діти мали можливість ознайомитися з прислів’ями і приказками, почути їх інтерпретацію, зробити аналіз змісту. Прислів’я і приказки були згруповані в такий спосіб, щоб ознайомити дітей із вербалізованими схемами обдумування й планування роботи на її початку, в процесі діяльності та на завершальній стадії. На другому етапі в експериментальній групі здійснювався психологічний супровід образотворчої діяльності дітей. Завдяки прислів’ям та приказкам кожен з етапів роботи перетворювався у своєрідний осередок розвитку, що сприяв акцентуванню уваги дітей, виокремленню головного та сприянню глибшого усвідомлення й засвоєння способів саморегуляції та самопідтримки діяльності. У контрольній групі заняття з образотворчої дільності проходило в традиційній формі.
Дар’я Лаптінова представила результати проведеного дослідження, які засвідчили, що в експериментальній групі відбулися позитивні зміни, а саме: спостерігалося зростання пізнавальної активності, критичності оцінки власних умінь, кількості звернень за порадою, а також усвідомлення того, що результат роботи залежить від бажання працювати та особистої наполегливості. Показники та продукти пошукової діяльності дітей, оцінені вихователями, виявилися кращими у порівнянні з контрольною групою. Дослідниця прийшла до висновку про те, що діяльнісне опосередкування знань відкриває можливості їх трансформації в дію, веде від обізнаності до досвідченості, від зовнішньої регуляції до саморегуляції. Знання у поєднанні з розвинутими вміннями можуть бути перенесені на інші види діяльності, а отже, їх можна розглядати як складову компетенції особистісного самовдосконалення.
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ
Рік заснування історико-педагогічних студій: 2010
Керівники історико-педагогічних студій
ІВАНЮК ГАННА ІВАНІВНА
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
ВЕНГЛОВСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
ДЕМ’ЯНЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
ПРОФІЛЬНА НАУКОВА ТЕМА:
Ціннісні стратегії виховання особистості у сучасному науковому дискурсі
ЗАВДАННЯ НАУКОВОГО ГУРТКА:
ПЛАН СЕСІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ НА 2024-2025 РІК
Публікації викладачів і студентів кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
Хоружа, Людмила Леонідівна та Дмітрієва, Ніколь (2023) Науково-методологічні підходи до формування інноваційно-зорієнтованої особистості майбутнього вчителя фізичної культури Актуальні питання гуманітарних наук (63). с. 268-273. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Хоружа, Людмила Леонідівна та Kovalenko, Serhii та Bovtruk, Nataliia (2022) Визнання іноземних документів про освіту (нострифікація) в Україні Науковий вісник ужгородського університету (2(51)). с. 192-196. ISSN 2524-0609
Хоружа, Людмила Леонідівна та Ярова, І.Б. (2021) Проблема створення електронного підручника для вищої школи в умовах сучасних парадигмальних змін Молодий вчений (7(95)). ISSN 2304–5809
Братко, Марія Василівна та Цимбалюк, Світлана Миколаївна (2023) Актуальний стан та тренди вищої освіти США Інноваційна педагогіка (64(1)). с. 112-119. ISSN 2663-6085; 2663-6093
Братко, Марія Василівна та Карлінська, Яніна Валеріївна (2022) Коучинг як сучасний метод навчання у системі фахової передвищої освіти Матеріали XXVII міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційний розвиток університетської науки та освіти: глобальний і національний вимір змін", 1 (30). с. 215-220.
Братко, Марія Василівна та Станіслав, Валерійович Васильєв (2022) Особливості правового регулювання трудових відносин працівників закладів дошкільної освіти Право і безпека (1 (84)). с. 94-103. ISSN 1727-1584, 2617-2933
Лойко, Валерія Вікторовна та Братко, Марія Василівна та Бобров, Євгеній Анатолійович та Войцещук, Андрій та Маляр, Станіслав Анатолійович (2021) Waste management and prospects for the development of circular economy technologies Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики (5). с. 609-619. ISSN 2310-8770
Братко, Марія Василівна (2021) Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу Educological discourse (Освітологічний дискурс) (34). с. 15-36. ISSN Online: 2312-5829
Братко, Марія Василівна та Петрик, Марина Сергіївна (2021) Тренди корпоративної культури та їх характеристика «Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників» Всеукраїнська студентсько-учнівська науково-практична он-лайн конференція. с. 206-207.
Братко, Марія Василівна та Костик, Аліна (2021) Вплив інноваційного навчання на формування лідерських якостей студентів. Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи. с. 50-51.
Братко, Марія Василівна та Шаповаленко, Марія (2021) Розвиток лідерських якостей персоналу в умовах сучасного корпоративного середовища. Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи. с. 74-75.
Желанова, Вікторія В'ячеславівна та Крижановська, Вероніка. (2023) Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 40 (2). с. 13-18. ISSN 2311-2409 (Print), 2412-2009 (Online)
Желанова, Вікторія В'ячеславівна та Рій, Юлія Володимирівна (2023) Дослідження феномена самовдосконалення в міждисциплінарному контексті Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (5(359)). с. 15-25. ISSN 2227-2844
Желанова, Вікторія В'ячеславівна та Бойчук Валентина (2022) Методичне забезпечення міжкультурне спілкування учнів на уроках англійської мови The Modern Higher Educationg Review (7). с. 64-79. ISSN 2518-7635
Желанова, Вікторія В'ячеславівна та Швирова, Ганна Володимирівна (2021) Сутність та структура здорового способу життя студентів сучасного закладу вищої освіти Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика. с. 87-90
Леонтьєва, Інна Василівна та Леонтьєв, Костянтин Сергійович (2021) Професійна мобільність майбутнього педагога як наукова проблема Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика. с. 139-141.
Мельниченко, Ольга Володимирівна та Бурда, Юлія Сергіївна (2021) Андрагогічні засади навчання дорослих Молодий вчений (7). с. 16-19. ISSN 2313–2167
Козир, Маргарита Валентинівна та Козік, О. та Петренко, К. та Холявінська, С. (2023) Абетка моральних цінностей: погляд на сучасну людину в умовах війни Інноватика у вихованні (18). с. 197-211. ISSN 2441-4553
Козир, Маргарита Валентинівна та Іващенко, Анна Володимирівна (2023) Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих "Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка" (39 (1)). с. 73-79. ISSN 2311-2409 (Print), 2412-2009 (Online)
Козир, Маргарита Валентинівна та Сад, Анна. (2023) Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 40 (2). с. 65-69. ISSN 2311-2409 (Print), 2412-2009 (Online)
Козир, Маргарита Валентинівна та Філонова, Наталія Андріївна (2022) Проблема формування національної свідомості сучасних школярів (на прикладі ідей патріотичного виховання В. О. Сухомлинського) "Науково-педагогічні студії" (6). с. 75-83. ISSN 2663-5739
Козир, Маргарита Валентинівна та Філонова, Наталія Андріївна (2022) Формування в учнів 5-6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури Педагогічна освіта: теорія та практика. Психологія. Педагогіка (37). с. 54-60. ISSN 2311-2409 (Print), 2412-2009 (Online)
Козир, Маргарита Валентинівна та Бречко, Анастасія Олексіївна (2021) Модернізація організаційних форм навчання у зво як першооснова якості сучасної освіти «Інноватика у вихованні» (14). с. 174-188. ISSN 2411-4553
Козир, Маргарита Валентинівна та Калініченко, Тетяна Володимирівна (2021) Підготовка дітей до навчання в Новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти Неперервна професійна освіта: теорія і практика (2). с. 64-71. ISSN 1609-8595
Студентські проекти
1.Веб-сайт «Центр розвитку дитини»
Проскурко Анастасія, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник –Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології;
2.Робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку «Я і світ навколо мене (предметне і соціальне довкілля)»
Федорова Світлана, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник –Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології;
3.Інформаційний ресурс «Вивчaємo мaтемaтику з геpoями улюблених кaзoк»
Кочерга Ірина, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
4.Інформаційний ресурс «Поспішаймо робити добро»
Колчіна Аліна, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
5.Путівник за ідеями Софії Русової: формування базових якостей дітей дошкільного віку
Ткач Марина, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
6.Онлайн-посібник «Інтерактивні оналйн-ресурси на уроках в початковій школі: порадник для вчителя»
Корницька Ірина, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник – Голота Н.М., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
7.Магістерський проект «Ейдетика:цікаво, швидко, назавжди»https://ganotskakira.wixsite.com/eidetic/pro-nas
Ганоцька Кіра, магістрантки спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник –Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
8.Навчально-методичний посібник «Початкова школа – територія здоров’я»
Кріт Олена, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»Науковий керівник –Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
9.Авторський посібник «Поведінкова скарбничка дошколярика»
Кравченко Оксана, студентка спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник –Пасічник А.А., канд.психол.наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології;
10.Проект «Космос»
Руденко Діана, студентка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Дем’яненко В.І., викладач кафедри педагогіки та психології;
11.Інформаційний ресурс для вихователів ДНЗ «Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-тематичного малювання»
http://koshyk-tvorchyh-zdibnostey-doshkilnyk.blogspot.com/
Цибаровська Ніна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Голота Н.М., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
12.Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу
http://techportfolio.ucoz.net/
Матюшинець Яна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології
13.Інформаційний ресурс «Гортаючи сторінки часопису «Світло»»
http://marynasviazhenina.wix.com/history
Свяженіна Марина, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
14.Підготовка дитини до навчання у школі: комплекс авторських розвивальних проектів
Кочугура Яна, магістранта спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник – Юрченко В.І., канд. психолог.наук, доцент, професор кафедри педагогіки та психології, директор Педагогічного інституту
15.Веб-квест «Молодий дослідник»
http://web-quest-bondarenko.blogspot.com/
Бондаренко Тетяна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
16.Лабораторія творчої уяви
https://www.facebook.com/laboratoriadosh/
http://laboratoriadosh.blogspot.com/
Чеповецька Людмила, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Терещенко Л.А., канд. психолог.наук, ст. науковий співробітник, старший викладач кафедри педагогіки та психології
17.Інформаційний ресурс «Патріотичне виховання учнів початкової школи»
http://bogdasa99.wix.com/patriot
Богдан Наталія, магістранта спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології
18.Інформаційний ресурс «Педагогічні персоналії на тлі епохи»
http://project-2016.ucoz.net/
Башта Марина, Кірілішина Сніжана, Музичук Дар’я, Потапенко Ліза, Ткач Марина, студенти напряму підготовки «Дошкільна освіта»
Наукові керівники – Січкар А.Д., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології, Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології, Дем`яненко В.І., викладач кафедри педагогіки та психології, Антипін Є.Б., ст. викладач кафедри педагогіки та психології
19.Інформаційний ресурс «Віртуальна лабораторія створення індивідуальної життєвої програми майбутнього вихователя ДНЗ»
http://anyayuzva.blogspot.com/
Ященко Ганна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
20. Інформаційний ресурс - Виховуємо патріотів
http://patriotukraine.nethouse.ua
Чєснова Марина - магістранка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник - Іванюк Г.І., доктор педагог. наук, завідувач кафедри педагоігки та психології
21. Навчально-пізнавальний контент «Природознавство, 3 клас. Тема. Гірські породи. Ґрунти»
https://www.mindmeister.com/
Яцюта Оксана - магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник - Голота Н.М., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
22. Інформаційний ресурс «Емоційне благополуччя дитини дошкільного віку в умовах сім'ї»
http://emotsijno-osobistisnij-rozvitok-ditej-v-umovakh-sim-ji.webnode.com.ua/
Долгачова Олена - магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник - Пасічник А.А., канд. психол. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології
23. Інформаційний ресурс «Буктрейлеру роботі з батьками дітей дошкільного віку»
https://marusiafox.wixsite.com/booktrailers
Діденко Валентина, Карпова Лія, Катола Олена, Регурецька Вікторія, Ткаченко Катерина та Чередніченко Марія - студенти напряму підготовки «Дошкільна освіта»
Наукові керівники - Антипін Є.Б., канд. педагог. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології; Січкар А.Д., канд. педагог. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології; Новик І.М., канд. педагог. наук, викладач кафедри педагогіки та психології; Карнаухова А.В., канд. педагог. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології; Дем’яненко В.І., викладач кафедри педагогіки та психології
24. Інформаційний ресурс «Історія дошкільної освіти м. Києва в педагогічних портретах»
Степаненко Крістіна – магістранта спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Венгловська О.А., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології
25. Інформаційний ресурс для вчителів та батьків «Оцінка й оцінювання молодших школярів»
Топольницька Ольга, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник –Музика О.О., канд. психол. наук, доцент кафедри педагогіки та психології;