Факультет здійснює підготовку фахівців за спеціальностями:
1. 013 «Початкова освіта»
1.1. освітня програма 013.00.01 Початкова освіта, освітні рівні: перший (бакалаврський), другий (магістерський). Форми навчання: денна, заочна.
Перший (бакалаврський) рівень (2021), Перший (бакалаврський) рівень (2024)
Другий (магістерський) рівень (2018), Другий (магістерський) рівень (2024)
2. 012 «Дошкільна освіта»
2.1. освітня програма 012.00.01 Дошкільна освіта, освітні рівні: перший (бакалаврський), другий (магістерський). Форми навчання: денна, заочна.
Перший (бакалаврський) рівень (2020), Перший бакалаврський рівень (2023)
Другий (магістерський) рівень ( 2022 р.):денна/заочна форма навчання, освітня кваліфікація: магістр з дошкільної освіти.
3. 011 «Освітні, педагогічні науки»
3.1 освітня програма 011.00.03 Корпоративна освіта та розвиток персоналу, освітній рівень: другий (магістерський). Форма навчання: денна, заочна.
3.2 освітня програма 011.00.02 Педагогіка середньої освіти, освітній рівень: другий (магістерський). Форма навчання: заочна.
3.3 освітня програма 011.00.04 Освітній дизайн і коучінг в освіті дорослих (2022), 011.00.04 Освітній дизайн і коучінг в освіті дорослих (2024) освітній рівень: другий (магістерський). Форма навчання: денна, заочна
У структурі Факультету функціонують кафедри:
- освітології та психолого-педагогічних наук (завідувач: доктор педагогічних наук, професор Хоружа Л.Л.)
- дошкільної освіти (завідувач: кандидат педагогічних наук, доцент Половіна О.А)
- початкової освіти (завідувач: кандидат педагогічних наук, доцент Бондаренко Г. Л.)
-іноземних мов і методик їх навчання (завідувач:кандидат педагогічних наук, доцент Кошарна Н.В.)
У складі Факультету на постійній основі працює 59 науково-педагогічних працівників. Загальна кількість штатних докторів наук, які забезпечують освітній процес на Факультеті – 10 осіб, а також 32 штатних кандидати наук, 10 - без наукового ступеня.
Функціонують: Центр самопізнання і саморозвитку, Центр інноваційних освітніх технологій.
Створено умови для здійснення навчання на дослідницькій основі; безперервної іншомовної підготовки майбутнього педагога; проведення наскрізної педагогічної практики у кращих за рейтингом ЗДО/ЗЗСО м. Києва.
В освітньому процесі активно застосовуються інноваційні технології (1 учень – 1 комп’ютер, case-study, blended learning, flipped classroom, CLIL, distance learning, cooperative learning, mobile learning).
Матеріально-технічне забезпечення Факультету включає: сучасну бібліотеку, аудиторію обладнану для реалізації моделі навчання «1 учень : 1 комп’ютер», а також аудиторії, обладнані Smart дошками та фліпчартами для проведення тренінгів і здійснення інших інноваційних форм роботи.