«Професійне спілкування англійською мовою», «Іноземна мова професійного спрямування», «Інтегрований практичний курс англійської мови».
У 1996 році закінчила Київський державний лінгвістичний університет за спеціальністю «Мова і література (іноземна мова)». У 2000, 2001, 2006 роках перебувала на стажуванні у Швеції, досліджуючи питання підготовки вчителя. У 2012 році завершила навчання в аспірантурі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. У 2012 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Педагогічна підготовка вчителя у системі вищої освіти Швеції» зі спеціальності 13.00.01 – «загальна педагогіка та історія педагогіки». Вчене звання доцента кафедри іноземних мов і методик їх навчання присвоєно у 2021 році.
Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з вересня 2003 року:
2003-2009 рр. – старший викладач кафедри практики іноземних мов Київського міського педагогічного університету ім. Б.Д. Грінченка;
2009-2013 рр. – старший викладач кафедри практики і методики навчання англійської мови Гуманітарного інституту Київського міського педагогічного університету ім. Б.Д. Грінченка;
2013- травень 2017 рр. – доцент кафедри іноземних мов і методики їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
травень 2017 – завідувач кафедри іноземних мов і методики їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
вересень 2022- 25 грудня 2023 року– завідувач кафедри іноземних мов і методики їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 26 грудня 2023 року–донині–завідувач кафедри іноземних мов і методики їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Стаж педагогічної роботи у ЗВО ІІІ – ІV рівнів акредитації – 26 років.
Автор понад 40 наукових та методичних праць, з-поміж них: навчально-методичні посібники; статті у наукових фахових виданнях та міжнародних наукометричних базах даних Scopus, Web of Science. Співавтор розділів у вітчизняній та зарубіжній монографіях з актуальних питань: вітчизняний та зарубіжний досвід професійної підготовки педагога; іншомовна підготовка педагога початкової та дошкільної освіти, формування іншомовної мовно-комунікативної компетентності майбутнього педагога початкової та дошкільної освіти.