Педагогіка: Інклюзивна освіта
Педагогіка: Педагогічне партнерство
Освітній менеджмент в початковій школі:
Організація інклюзивної освіти
У 2007 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр» та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки та психології.
У 2012 році закінчила аспірантуру Київського університету імені Бориса Грінченка за напрямом 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. 2013 року захистила дисертацію з теми «Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з вересня 2007 року. Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти ІІІ–ІV рівня акредитації 15 років (у галузі професійної підготовки вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів).
- технології особистісно-професійного розвитку та саморозвитку майбутніх вихователів ЗДО та вчителів початкових класів;
- формування навичок 21 ст. (цифрових, критичного мислення, співпраці) у студентів педагогічних спеціальностей;
Є автором понад 40 наукових праць, з поміж яких наукові статті у фахових виданнях України та міжнародній наукометричній базі Web of Science; співавтор розділів у вітчизняних та зарубіжних монографіях з проблем особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів. Активний учасник Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій та семінарів. Розробник понад 50 робочих програм навчальних дисциплін та 8 сертифікованих електронних навчальних курсів для підготовки студенів зі спеціальностей: 012 «Дошкільна освіта» та 013 «Початкова освіта». Науковий керівник переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт та Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності “Дошкільна освіта”
Була учасником фокус-групи проєкту Британської ради в Україні «Розвиток лідерського потенціалу університетів України» (2016); учасником Міжнародного проєкту Європейського центру імені Вергеланда «Розвиток компетентностей для демократичного громадянства у системі підготовки вчителів» (2017-2020 рр.); співорганізатором підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) (Лист МОН №4.5/705-21 від 31.03.2021 р.
Є регіональним експертом з оцінки якості дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 (Наказ ДУ «УІРО» №31-аг від 20.04.2021 р.) та експертом із забезпечення якості вищої освіти НАЗЯВО.