Науковий вебінар із міжнародною участю «Інтеграція сучасної психолого-педагогічної теорії та освітньої практики: європейський та вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх учителів»

 26 05 22 125 травня 2022 року

  25 травня 2022 року в межах Фестивалю науки - 2022 в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся Науковий вебінар із міжнародною участю «Інтеграція сучасної психолого-педагогічної теорії та освітньої практики: європейський та вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх учителів».

Науковий вебінар було проведено в системі онлайн-вебінарів і веб-конференцій Google Meet. Програма заходу тут. З вітальними словами до учасників наукового вебінару звернулися Ольга Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Анна Клім-Клімашевська, директор Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах, професор, доктор габілітований (Польща); доктор наук Хелена Коновалюк-Нікітін, кафедра педагогіки Академiї Бяльска Прикладних  Наук iмені Iвана Павла II в Бялой Пiдляске, (Польща); доктор наук Нікітін Сергіуш, Комплекс Шкiл Професiйного Навчання №2 в м. Бяла Пiдляска (Польша)

Науковий вебінар було присвячено українсько-польському дискурсу з актуальних питань професійної підготовки майбутніх учителів  початкових класів у закладах вищої освіти. Основне коло проблематики дискурсу: сучасна освітня політика в  галузі вищої освіти України та  Польщі; розвиток персоналу в закладах вищої  освіти:  система підвищення кваліфікації, стажування, академічна мобільність в  Україні та Польщі; сучасні тенденції  професійної  підготовки майбутніх учителів в Україні та Польщі; інформатизація та інноваційний компонент професійної підготовки майбутніх учителів  в  Україні та Польщі.

Під час наукового вебінару з доповідями виступили: Анна Клім-Клімашевська, директор Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах, професор, доктор габілітований (Польща) (тема доповіді «Польська система вищої освіти»); Малгожата Вишневська, доктор наук, Інститут педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах (Польща) (тема доповіді «Сучасна освітня політика в країнах Європи. Законодавчі та нормативні документи сучасної освітньої політики країн ЄС»); Сабіна Верушевська-Дурай, доктор наук, Інститут педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах (Польща) (тема доповіді «Особливості організації навчального процесу на бакалавраті та в магістратурі»); Хелена Коновалюк-Нікітін, доктор наук,  кафедра педагогіки Академiї Бяльска Прикладних  Наук iм. Iвана Павла II (Польша) (тема доповіді «Виховання в світлі персоналізму Івана Павла ІІ»); Сергіуш Нікітін,  доктор наук, Комплекс Шкiл Професiйного Навчання №2 в м. Бяла Пiдляска (Польша) (тема доповіді «Неперервність польської освіти»); Олена Ліннік, доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського Університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Сучасна освітня політика в Україні як передумова вибудови змісту підготовки вчителя початкових класів»); Світлана Паламар, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник (тема доповіді «Професійний розвиток персоналу в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка»); Геннадій Бондаренко, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент  (тема доповіді «Інновації в професійній підготовці вчителя початкових класів: досвід Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка»); Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент  (тема доповіді «Іншомовна професійна підготовка вчителя початкових класів в умовах HyFlex навчання (на прикладі Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)»); Тетяна Мієр, доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Акценти у визначенні дидактичного інструментарію професійної  підготовки майбутніх учителів в умовах як суспільного розвитку, так і дестабілізації сучасної соціально-економічної та соціально-політичної реальності»); Наталія Вишнівська, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Ротаційна модель виробничої практики як інноваційний компонент у професійній підготовці вчителя початкових класів»); Людмила Нежива, доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Віртуалізація літературної освіти майбутніх учителів початкових класів»); Олександра Шкуренко, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Змістово-методичні особливості реалізації STEAM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів»).

В українсько-польському дискурсі взяли участь учені з Польші (Анна Клім-Клімашевська, Малгожата Вишневська, Сабіна Верушевська-Дурай) та України (Наталія Сіранчук, Світлана Дубовик, Олена Ващенко, Ніна Руденко, Людмила Романенко, Катерина Романенко).

Модератор наукового вебінару: Тетяна Мієр, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту.

Дякуємо всім учасникам наукового вебінару за змістовні доповіді та конструктивний українсько-польський дискурс! Бажаємо творчої наснаги і нових наукових звершень! Перемоги та миру Україні!

 

 

Факультет у соціальних мережах