«Іноземна мова», «Іншомовна освіта: Іноземна мова з методикою навчання», «Інтегрований практичний курс англійської мови», «Інтегрований практичний курс іноземної мови», «Іноземна мова з методикою навчання», «Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі».
У 2016 році закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, отримала диплом з відзнакою за спеціальністю «Філологія (англійська)» та здобула кваліфікацію бакалавра філології, вчителя англійської мови та зарубіжної літератури.
У 2016 році закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, отримала диплом з відзнакою за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію магістра початкової освіти, викладача педагогіки і методики початкової освіти, організатора початкової освіти, вчителя англійської мови початкової школи.
У 2021 р. закінчила аспірантуру Київського університету імені Бориса Грінченка (спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки), захистила дисертаційне дослідження «Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу» та здобула ступінь доктора філософії з галузі Освіта/Педагогіка.
Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з лютого 2017 року:
2017 – 2021 рр. – викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
2021 – 2022 рр. – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
2022 –25 грудня 2023 року доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 26 грудня 2023 року-донині - доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Має досвід роботи вчителем англійської мови у загальноосвітніх та приватних навчальних закладах.
Стаж педагогічної роботи у ЗВО ІІІ – ІV рівнів акредитації – 7 років.
Є автором наукових та методичних праць, з-поміж них: навчально-методичні посібники; статті у наукових фахових виданнях та міжнародній наукометричній базі даних Scopus. Співавтор розділів у вітчизняних та зарубіжних монографіях з актуальних проблем професійної підготовки вчителів початкової школи в Україні та країнах Європейського Союзу.