«Професійне спілкування іноземною мовою»
«Іноземна мова (англійська)»
«Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови»
У 2010 р. закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка та отримала диплом бакалавра з відзнакою за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)». У 2011 році, там само, отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)». З 2013 по 2017 рік навчалась в аспірантурі Київського університету імені Бориса Грінченка. У 2018 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов» зі спеціальності 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти». Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з вересня 2011 року:
2011 – 2013 – лаборант кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
2013 – серпень 2022 – викладач кафедри іноземних мов і методики їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
вересень 2022 – 25 грудня 2023 року – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 26 грудня 2023 року- 02 вересня 2024 року – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
З 02 вересня 2024 року -донині – доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Рішенням Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка від 26 грудня 2024 року присвоєно вчене звання доцента кафедри іноземних мов і методик їх навчання та 18 лютого 2025 року отримано атестат (АД № 016797).
Член групи забезпечення пріоритетного проєкту «Травма-інформоване навчання студентів: інноваційно-педагогічні практики, супровід, підтримка».
Стаж педагогічної роботи у ЗВО ІІІ – ІV рівнів акредитації – 12 років.
Автор статей у наукових фахових виданнях з проблем підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов.