Тиждень кафедри іноземних мов і методик їх навчання
З 16 по 21 квітня 2012 року тривав Тиждень кафедри іноземних мов і методик їх навчання, у рамках якого відбулися:
Заходи за 17 квітня 2012 року:
|
|
DEUTSCHLAND UND DIE UKRAINE: NAH UND FERN (НІМЕЧЧИНА І УКРАЇНА: БЛИЗЬКІ І ДАЛЕКІ) Заняття мало на меті узагальнення знань студентів про Україну та Німеччину шляхом порівняння в усіх сферах суспільного, політичного, культурного, освітнього життя країн та знаходження шляхів їх подальшої співпраці.
|
|
Студентська наукова конференція Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.
|
|
Заходи за 18 квітня 2012 року:
|
|
Засідання наукового студентського гуртка “Лінгвокраїнознавець” на тему Протягом засідання студенти представили історію виникнення свята, розповіли про символи Пасхи, про традиції святкування Великодня в Україні, разом із гостями та присутніми заспівали відому пісню «Jesus loves me».
|
|
Інтегрований науково-практичний семінар Під час теоретичної частини студенти були ознайомлені з генезисом проблеми структуризації професійно значущих якостей вчителя у педагогічній думці. У практичному блоці було презентовано роботу студентів згідно запропонованих у теоретичному блоці проблемних питань.
|
|
Круглий стіл з проблем екологізації на тему: Метою засідання було обговорення актуальних проблем захисту навколишнього середовища та вшанування пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи. Студенти декламували вірші та влаштували справжню ділову гру - прес-конференцію, організовану кореспондентами прогресивних газет, на якій обговорювали найболючіші екологічні проблеми та намагались знайти раціональне їх вирішення.
|
|
Заходи за 19 квітня 2012 року:
|
|
Відкрите заняття з курсу “Теоретичні основи англійської мови” На занятті студенти були ознайомлені з особливостями та комунікативними функціями синтаксичних стилістичних прийомів, розвивали навички та вміння диференціювати та ілюструвати різні типи синтаксичних стилістичних прийомів. Студенти відпрацьовували редукцію моделі речення; поширення моделі речення; зміну порядку слів у реченні; транспозицію значення речення.
|
|
Міжкафедральний методологічний семінар На семінарі були представлені доповіді науковців, які різнобічно окреслили питання теоретичної та практичної підготовки майбутніх фахівців, сучасний погляд на систему освіти в Україні у зв’язку з її спрямованістю на європейський рівень і шляхи вирішення існуючих проблем у системі сучасної вищої мовної та педагогічної освіти.
|
|
Заходи за 20 квітня 2012 року:
|
|
Засідання наукової студентської проблемної групи “Педагогічна взаємодія педагога та вихованців у іншомовному навчальному середовищі” Майбутні вчителі початкової школи з правом викладання іноземної мови мали змогу спостерігати за практичним впровадженням теоретичних засад викладання іноземної мови у процес формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкового ступеня навчання. Різноманітні ділові ігри дали змогу студентам відчути переваги комунікативного підходу до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку.
|
|
Заходи за 21 квітня 2012 року:
|
|
ВИСТАВА ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ У рамках Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання відбулось закриття гуртка “Let’s speak English”, що функціонував у рамках соціального проекту “Київський університет імені Бориса Грінченка — киянам”. Останнє заняття було проведене у формі вистави для дітей «Червона шапочка».
|