Конкурс перекладу творів Бориса Грінченка на тему: “Inspired by Borys Grinchenko`s art” («Натхненний творчістю Бориса Грінченка»)

08.12.15

 

 

 

    07 грудня 2015 року

 

 

 

 

 

07 грудня 2015 року у Педагогічному інституті відбулося підбиття підсумків конкурсу на кращий переклад творів “Inspired by Borys Grinchenko`s art” («Натхненний творчістю Бориса Грінченка»).

Метою заходу було  вшанування пам`яті, а також популяризація ідей Бориса Грінченка в освітньому просторі. Конкурс дав можливість студентам розвивати писемні навички та продемонструвати перекладацькі здібності.

У конкурсі взяли участь студенти І-VI курсів, освітньо-кваліфікаційних рівнів «Бакалавр», «Магістр» Педагогічного інституту та Інституту мистецтв (напрям підготовки «Початкова освіта», «Дошкільна освіта»,  «Дизайн», «Хореографія», «Образотворче мистецтво»).

Переклад прозових та поетичних творів здійснювався англійською мовою. Шляхом електронного голосування журі, у складі викладачів і студентів, визначило переможців:

Ними стали:  

Номінація «Поетичні твори»

Федосєєва Інна, вірш «Я кохаю ті хмари похмурі…» (ДОб 2-13-4Од.) -1 місце  Для перегляду авторського перекладу натисніть тут

Федосєєва Інна,  вірш «Матері», вірш «Смутні картини» (ДОб 2-13-4Од.) - 2 місце Для перегляду авторського перекладу натисніть тут

Федоненко Валерія вірш «Зорі» (ДОб-3-15-4Од.) -2 місце Для перегляду авторського перекладу натисніть тут

Кравчук Вероніка, вірш «Роза» ( ПОб-2-13-4Од.)- 3 місце Для перегляду авторського перекладу натисніть тут

 

Номінація «Проза»:

Зімбінський Станіслав «9 січня» ДОб-1-14-4Од.- 1 місце

                 Романенко Дарина «Дзвоник» ПОб-1-14-4Од.- 2 місце

              Карпенко Катерина «Панько» Дзб-1-15-4Од.- 3місце

 

Захід організовано та проведено кафедрою іноземних мов і методик їх навчання за ініціативи студентів Педагогічного інституту (модератори: О. В. Котенко, завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент; Н.М. Лавриненко, викладач кафедри; І.В. Плужник, викладач кафедри). 

Read English version here 

 

Факультет у соціальних мережах