Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва»

logoped 1000 1200  22 травня 2018 року

 

 

English version

 

 

22 травня 2018 року в рамках Фестивалю науки в Київському університеті імені Бориса Грінченка за ініціативи кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту відбулась Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва».

Робота конференції відбувалась за напрямами: Нові стратегії майбутнього педагога в умовах реформування системи освіти в Україні; Сучасні технології професійної підготовки педагога; Професійна підготовка сучасного педагога в системі безперервної освіти: міжнародний та національний вимір; Вітчизняні та зарубіжні моделі іншомовної підготовки педагога.

У конференції взяли участь представники міжнародної та вітчизняної освітянської спільноти. Серед міжнародних учасників були педагоги США, Великобританії, Республіки Фінляндії, Словацької Республіки, Азербайджанської Республіки.

Доповіді представили: Майкл Джонсон, магістр мистецтва з прикладної лінгвістики та англійської мови Лондонського Королевського коледжу (Великобританія) – тема доповіді «Сучасна підготовка вчителя: досвід інших країн»;  Ліза Марі Бленк, професор кафедри навчання та підготовки вчителя університету штата Монтани, доктор філософії (США) – тема доповіді «Підготовка майбутнього вчителя у США»; Арі Покка, директор старшої середньої школи міста Ювяскюля (Республіка Фінляндія) – тема доповіді «Професія вчителя»; Міхал Вархола, доктор філософії, професор, президент Академічного співтовариства Михайла Балудянського  (Словацька Республіка) – тема доповіді «Формування академічної мобільності майбутніх вчителів початкової школи» Велієва Малахат Акпер, доцент кафедри лексикології англійської мови Азербайджанського університету мов, доктор філософії у галузі філології, доцент (Азербайджанська Республіка) – тема доповіді «Роль мобільних технологій у навчанні англійської мови азербайджанських студентів».

Інтернет-платформа Київського університету імені Бориса Грінченка стала науково-практичним майданчиком, де науковці, вчителі-практики, аспіранти, студенти закладів вищої освіти України взяли участь в обговоренні нагальних питань професійної підготовки сучасного педагога. До роботи конференції були залучені вітчизняні заклади освіти різних рівнів, а саме: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (м. Київ),  Київський національний університет технологій та дизайну, Національний Технічний Університет України «КПІ ім.Ігоря Сікорського» (м. Київ), Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (м. Миколаїв), Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Спеціалізована школа I-III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов 112 імені Т.Шевченка, Запорізька гімназія 11, Дитячий центр успішної дитини (м. Київ), Центр розвитку дитини (м. Київ).

Зважаючи на формат конференції, учасники долучались до ознайомлення та коментування матеріалів на інтернет-офлайн платформі заходу. Результатом роботи стало формулювання перспективних напрямів професійної підготовки сучасного педагога у вітчизняному та міжнародному вимірі в електронному збірнику конференції  (https://goo.gl/1NzQhA).

Координатор конференції – Н.В. Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, кандидат педагогічних наук.

Відео-матеріали кофнеренції...

Факультет у соціальних мережах