Столична освіта: співпраця педагогів

03 29 2017 events 129 березня 2017 року

 

 

У рамках співпраці кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка з освітніми закладами міста, 29 березня 2017 р. у дошкільному навчальному закладі № 234 Оболонського району м.Києва відбулось методичне об'єднання для вихователів з теми «Формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку». Учасники заходу були залучені до обговорення питань патріотичного виховання дітей на матеріалі ознайомлення з рідним містом, використання методу експериментування з фарбами під час образотворчої діяльності дітей, взяли участь в роботі майстер-класу з нетрадиційних технік малювання

Під час майстер-класу модератори презентували цікаві прийоми взаємодії вихователя з дітьми, яка виключає наслідування зразка, надає можливість експериментувати з матеріалами та ґрунтується на розвитку творчої уяви. Учасники заходу переконалися, що основа повноцінного інтелектуального розвитку дитини – це емоційно-естетичне насичення її продуктивної діяльності та вивели формулу ефективної реалізації освітніх завдань в дошкільному навчальному закладі: «успіх = творчість».

Також модератори методичного семінару (Бєлєнька Г.В., завідувач кафедри дошкільної освіти, Половіна О.А. - доцент) наголосили на тому, що дошкільні столичні дошкільні заклади мають вивчати й застосовувати в роботі досвід зарубіжних колег. Зокрема досвід японських закладів дошкільної освіти у яких діти займаються за системою «ІРОРІТАЙ» (розрізнення 240 кольорів); опановують живопис тушшю Сумі-е すいぼくが. Ефект: розвиток образно-асоціативного типу мислення. Факт: японцям належать найвищі цифрові технології.

Орієнтація на світові стандарти у галузі дошкільної освіти зумовила актуальність технології, орієнтованої на забезпечення емоційного досвіду та створення умов для формування арсеналу способів творчих дій.

Факультет у соціальних мережах