Наукова школа Іванюк Ганни Іванівни
РОЗВИТОК ОСВІТИ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСКУРСАХ
Рік заснування наукової школи: 2005
Керівник наукової школи ІВАНЮК ГАННА ІВАНІВНА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти.
РЕГІОНИ ДІЯЛЬНОСТІ ОСЕРЕДКІВ НАУКОВОЇ ШКОЛИ
Київ, Суми
ОСНОВНІ НАПРЯМИ НАУКОВОГО ПОШУКУ
- теорія навчання;
- формування самоосвітньої компетентності учнів;
- історико-педагогічні аспекти розвитку дошкільної освіти в Україні;
- соціально-педагогічні засади розвитку освітніх систем.
КАНДИДАТИ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ЯКІ ЗАХИСТИЛИ ДИСЕРТАЦІЙНІ РОБОТИ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА Іванюк Г. І.
- Коваленко Н. В. Формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи сільської місцевості : автореф. дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання». Київ, 2009. 20 с.
- Венгловська О. А. Розвиток дошкільної освіти на Київщині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. Дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Київ, 2013. 20 с.
- Січкар А. Д. Розвиток ідей діяльнісного підходу у дошкільному вихованні України (кінець ХІХ – перша третина ХХ століття) : автореф. Дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Київ, 2015. 20 с.
- Антипін Є. Б. Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 90-ті роки ХХ століття) : автореф. Дис. канд. пед. наук : спец.
- «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Київ, 2017. 20 с.
КАНДИДАТСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬСЯ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА ІВАНЮК ГАННИ ІВАНІВНИ
- Матюшинець Я. В. Ідеї розвивального середовища для дітей в українській педагогіці (20-3—ті роки ХХ ст.), 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки»
- Хомич О. О. Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ ст.), 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки».
Рік заснування наукової школи: 2007 Людмила Леонідівна Хоружа, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Профіль в Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=iHfg2VkAAAAJ&hl=uk Профіль в Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla_Khoruzha ОСНОВНІ НАПРЯМИ НАУКОВОЇ РОБОТИ: НАУКОВИЙ ДОРОБОК (за останні 5 років): РЕГІОНИ ДІЯЛЬНОСТІ ОСЕРЕДКІВ НАУКОВОЇ ШКОЛИ: Київ, Івано-Франківськ. КАДРОВИЙ СКЛАД НАУКОВОЇ ШКОЛИ № з/п ПІБ Науковий ступінь Вчене звання Місце роботи та посада 1. Братко М.В. д.п.н. доцент Київський університет імені Бориса Грінченка, 2. Гладченко О.В. к.п.н. - Національний університет державної податкової служби України, кафедри інформаційних систем та технологій 3. Линьова І.О. к.п.н. - Інститут Вищої освіти НАПН України, старший науковий співробітник 4. Малик Г.Д. к.п.н. - Івано-Франківський університет нафти і газу, доцент кафедри філології та перекладу 5. Руденко Н.М. к.п.н. - Київський університет імені Бориса Грінченка, старший викладач кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти 6. Співакова І.Б. к.п.н. - Ліцей №77 м.Києва, Директор 7. Шапочкіна О.В. к.п.н. - Київський університет імені Бориса Грінченка, доцент кафедри германської філології Факультету романо-германської філологі Наукова школа Хоружої Людмили Леонідівни
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ