Контактна інформація

(044) 295-34-73
t.koroid@kubg.edu.ua
бул. І. Шамо, 18/2, к.307

Короід Тетяна Вікторівна

Старший викладач кафедри

Науковий ступінь, вчене звання

Доктор філософії

Біографія

Закінчила Донецький державний університет за спеціальністю «Українська мова і література», отримала кваліфікацію спеціаліста «Філолог. Викладач української мови і літератури».

Доктор філософії (01 Освіта/Педагогіка спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки).

Працювала в закладах загальної середньої освіти, методистом української мови і літератури міської ради.

У 2020 році закінчила ДЗВО «Університет менеджменту освіти», отримала диплом магістра (з відзнакою) за спеціальністю «Менеджмент», освітня програма: «Управління навчальним закладом», кваліфікація: ступінь вищої освіти магістр.

У 2021 році одержала диплом магістра (з відзнакою) за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки», освітня програма «Педагогіка вищої школи», кваліфікація: ступінь вищої освіти магістр.

Закінчила аспірантуру ДЗВО «Університет менеджменту освіти», захистила дисертацію з теми «Управління розвитком творчого потенціалу вчителів української мови і літератури в умовах неформальної освіти». У  2024 році  здобула диплом (з відзнакою) доктора філософії, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки.

Додаткова освіта

Школа телебачення та журналістики

  • Курс акторської майстерності та імпровізації
  • Курс телеведучих

Здобутки

  • Тричі лауреат конкурсу «Учитель року»
  • Тричі фіналіст премії Global Teacher Prize Ukraine (2018, 2020, 2021); відзначено у 2022 й 2023 рр.
  • Вища кваліфікаційна категорія, учитель-методист

 

 

Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з вересня 2025 року.

Професійний і науковий інтерес

  • Розвиток творчого потенціалу особистості;
  • управління розвитком творчого потенціалу особистості;
  • професійний розвиток учителів/викладачів;
  • емоційний інтелект, емоційна компетентність;
  • конкуренція;
  • SMART-, SWOT-, PEST-аналіз;
  • педагогічна кваліметрія, кваліметричний інструментарій;
  • модель управління, управлінські стратегії;
  • акмеологічна, лідерська і трансверсальні компетентності.

Розробила модель управління розвитком творчого потенціалу вчителів української мови і літератури в умовах неформальної освіти. Із метою впровадження запропонованої авторської моделі розробила освітню програму підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури та зміст додаткової освіти, що складає андрагогічну основу програми підвищення кваліфікації вчителів.

Членство у професійних об’єднаннях: членство  ЦУЄНС (Центр україно-європейського наукового співробітництва).

Powered by SobiPro

Факультет у соціальних мережах