738clone_
Контактна інформація

(044) 295-34-73
i.leontieva@kubg.edu.ua
бул. І. Шамо, 18/2, к.307

Леонтьєва Інна Василівна

Доцент кафедри

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат педагогічних наук

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

 

  • Заступник завідувача кафедри з навчально-методичної роботи.
  • Викладає навчальні дисципліни «Методика корпоративного навчання» та «Професійно-педагогічна культура: Тренінг професійного становлення» для здобувачів магістерського рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки; навчальну дисципліну «Педагогіка» для здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти різних спеціальностей.

 

Біографія

  • У 2004 році закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки, вчитель початкових класів, практичний психолог у закладах освіти. Досвід роботи 16 років, з них 15 років - досвід роботи у ЗВО.
  • У 2015 році захистила дисертацію за спеціальністю 13.00.01 – Загальна педагогіка та історія педагогіки з теми «Спадщина О.Ф. Лазурського (1874-1917) у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки» та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук (PhD).
  • Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з 2008 року:

2008 - 2013 рр. – викладач кафедри теорії та історії педагогіки

2013-2016 рр. – старший викладач кафедри теорії та історії педагогіки

З 2016 р. – доцент кафедри теорії та історії педагогіки

Вересень 2022–25 грудня 2023 року–доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

З 26 грудня 2023 року-донині–доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

  • Нагороджена Подяками (2014, 2017 рр.) та Грамотами Київського університету імені Бориса Грінченка (2016, 2017, 2019 рр.)

Професійний і науковий інтерес

Становлення та розвиток психолого-педагогічних ідей у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки.

Теоретико-методологічні основи впровадження кейс-методу в освітній процес ЗВО

 

Powered by SobiPro

Факультет у соціальних мережах