Photo1-4
Контактна інформація

(044) 295-34-73
h.ivaniuk@kubg.edu.ua
бул. І. Шамо, 18/2, к.307

Іванюк Ганна Іванівна

Професор кафедри

Науковий ступінь, вчене звання

Доктор педагогічних наук, професор

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

Технології психолого-педагогічних досліджень

Біографія

1978 року закінчила Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника за спеціальністю "Історія"; вчитель історії та суспільствознавства. Стаж педагогічної діяльності на посаді вчителя історії та суспільствознавства, заступника директора з виховної роботи – 14 років (Ясінянська середня школа № 2, смт. Ясіня Рахівського району Закарпатської області).

У 1992 р. захистила кандидатську дисертацію в Українському науково-дослідному інституті педагогіки на тему: «Розвиток творчої активності старшокласників у сфері функціонування громадської думки», за спеціальністю 13.00.01 - теорія та історія педагогіки.

З 1992 р. по 2001 р. працювала на посаді доцента кафедри педагогіки Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ.

2001-2003 рр. працювала завідувачем лабораторії сільської школи Інституту педагогіки АПН України. Із грудня 2003 р. до грудня 2006 р. - навчалася в докторантурі Інституту педагогіки НАПН України.

З 2004 р. і по теперішній час працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка. За цей час працювала на посадах: завідувача кафедри теорії та методики дошкільної освіти; 2011 - 2014 рр. - завідувача кафедри педагогіки; з вересня 2014 року - завідувач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту.

Вересень 2022-25 грудня 2023 року професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

З 26 грудня 2023 року-донині-професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

 

Професійний і науковий інтерес

Коло наукових інтересів складають актуальні проблеми історії, теорії та практики розвитку освіти та підготовка педагогічних кадрів; особистісно зорієнтована модель професійної підготовки педагогів в освітньому процесі університету; оновлення змісту педагогічних дисциплін в руслі соціокультурних трансформацій.

Powered by SobiPro

Факультет у соціальних мережах