(044) 295-34-73
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 307
У 1997 році закінчила Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Російська та англійська мови і зарубіжна література». У 2005 році здобула другу вищу освіту в ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію керівник навчального закладу. У 2010 році завершила навчання в аспірантурі Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти НАПН України. У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Розвиток полікультурної компетентності вчителів світової літератури в системі післядипломної освіти» зі спеціальності 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти». Вчене звання доцента кафедри іноземних мов і методик їх навчання присвоєно у 2013 році.
Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з вересня 2007 року:
2007-2011 рр. – старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
2011- травень 2017 рр. – завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
травень 2017- серпень 2022 – директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання (за сумісництвом).
вересень 2022 - 25 грудня 2023- декан Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання (за сумісництвом).
З 26 грудня 2023 року - донині - декан Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання (за сумісництвом).
Стаж педагогічної роботи у ЗВО ІІІ – ІV рівнів акредитації – 16 років.
Професійний та науковий інтерес
Учасниця Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України за підтримки Британської ради в Україні, Інституту вищої освіти НАПН України та Фундації лідерства для вищої освіти (Leadership Foundation, UK), (2016-2017).
Координатор міжнародного проєкту «Розвиток громадянських та соціальних компетентностей у системі підготовки вчителів в Україні» (організатор: The European Wergeland Centre (EWC), період реалізації: 01.01.2017-31.12.2018 р.).
Учасниця міжнародного рамкового проєкту «Компетенції викладача вищої школи в добу змін» (організація гранд-холдер: Вишеградський фонд), період реалізації: 01.12.2017 – 30.05.2019 р.).
Учасниця міжнародного рамкового проєкту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) (організація гранд-холдер: Європейська комісія, період реалізації: 1.10.2017-14.04.2021 р.
Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), компонент «Вища школа» (за фінансування Міністерства освіти Фінляндської республіки, період реалізації: вересень 2021 р. – травень 2022 р.)
Співавтор Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (редакція 2020р.) та методичних рекомендацій до неї (редакція 2021 р.).
Учасниця Програми академічної мобільності (staff mobility) в Республіці Польща (2021 р.) та Чеській республіці (2015 р.)
Співкоординатор проєкту «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE»/ «Developing Career Guidance and Counselling Education for Ukraine CARE» за фінансової підтримки Національного агентства освіти Фінляндії (період реалізації: серпень 2023-грудень 2025, Грантова угода 324/221/2023 від 9.10.2023 р.).
Організатор та координатор науково-методичних заходів міжнародного, регіонального та міського рівнів з проблем професійної підготовки вчителів. Має багаторічний досвід проведення публічних лекцій, майстер-класів, тренінгів для освітян (понад 15 років).
Автор понад 70 наукових і методичних праць, з-поміж них: навчально-методичні посібники; статті у наукових фахових виданнях та міжнародних наукометричних базах даних Scopus, Web of Science. Співавтор розділів у вітчизняних та зарубіжних монографіях з актуальних проблем професійної підготовки вчителів.