Засідання історико-педагогічних студій

08 12 2016 tutylna 108 грудня 2016 року

 “Він – немов ліванський кедр, що височіє над рідним краєм. Налітають на нього ревучі вітри, шарпають зусібіч, прагнуть скинути з вершин, але Він, міцно прорісши корінням у кам’яний грунт, що б там не було, тримається. Не хоче Він проміняти своєї нагірної долі на долю лугової трави, не бажає спокою у затишній долині”

 

Животенко-Піанків А. Педагогічно-просвітницька праця Бориса Грінченка / Адвентина Животенко-Піанків.-К.: Вид. центр «Просвіта», 1999.-176 с.

Завантажити сторінку у pdf форматі

Буклет

8 грудня 2016 року на передодні відзначення 153 річниці від дня народження Бориса Грінченка відбулося засідання історико-педагогічних студій «Розвиток культурно-освітніх ідей Бориса Грінченка в умовах функціонування сучасного багатопрофільного університету». У засіданні взяли участь Н.Б. Антонець, старший наукових співробітників відділу історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту, студенти-студійці напряму підготовки/спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Хореографія».

У ході засідання наукової сесії учасники презентували результати власних історико-педагогічних розвідок, присвячених багатогранній теоретико-практичній спадщині Бориса Грінченка. Присутні мали змогу ознайомитися із життєписом педагога через призму спогадів його учнів, друзів, колег, соратників (Г.І. Іванюк, доктор педагогічних наук, професор); школами, у яких працював Борис Грінченко (Н.Б. Антоненць, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник). Студенти-студійці (Аліна Бабенко, Світлана Гармаш, Інна Левківська, Олександра Тарасевич, Марина Ткач, Наталія Сидоренко, Яніна Хіжінська) презентували досвід сучасних дошкільних (ДНЗ № 3 м. Світловодська Кіровоградської області) та загальноосвітніх навчальних закладів (Броварська ЗОШ І-ІІІ ступенів №9) щодо організації роботи з формування чеснот української дитини, реалізації ідеї народності та використання художніх творів славетного педагога в освітньому процесі.

Учасники наукової сесії історико-педагогічних студій обмінювалися міркуваннями про внесок Бориса Грінченка у розвиток культурно-освітніх ідей та пропонували перспективні моделі їх реалізації в освітньому процесі Університету.

Факультет у соціальних мережах