Засідання історико-педагогічних студій «Громадсько-педагогічні товариства України ХХ століття: історія, здобутки, рефлексія»

05 20 2016 naukove tovaristvo 120 травня 2016 року

Програма заходу

Завантажити сторінку у pdf форматі

20 травня 2016 року в Педагогічному інституті у рамках «Фестивалю науки» відбулось засідання історико-педагогічних студій з теми: «Громадсько-педагогічні товариства України ХХ століття: історія, здобутки, рефлексія».

У роботі студій взяли участь студенти ІІІ-ІV курсів напрямів підготовки «Початкова освіта», «Дошкільна освіта», магістранти, професори, доценти кафедри педагогіки та психології.

Студійці презентували результати історико-педагогічних пошуків щодо внеску громадсько-педагогічних товариств у розвиток освіти в Україні, розкрили маловідомі сторінки діяльності Б. Грінченка, К. Толмачевської, Н. Лубенець, Т. Лубенця у складі таких товариств.

У перебігу дискусії учасники висловили думки щодо необхідності нового прочитання творчості представників громадсько-педагогічних товариств, що уможливить відродження морально-духовних істин, утвердження загальнолюдських, національних констант у змісті освіти сьогодення.

Ліричним доповненням став авторський вірш студійки, студентки ІV курсу напряму підготовки «Початкова освіта» Марічки Берізко

 

Не важко бути тим, хто промовчить,

Коли когось заковують в кайдани
В таких і серце стримано болить
Заховуючи лиця під руками.
Не важко бути тим, хто закричить
Окремо десь, зціпивши міцно зуби.
Коли надія гасне кожну мить

В таких не терпне серце від потуги.
А хто ж тоді запалює вогонь
У тих серцях, які ще збереглися
Тримає мужність силою долонь,
Щоб ми так просто з вами не здалися?
Це той, хто вірить, і не промовчить
За рідну мову, за свою країну,
В котрих душа в неспокої горить,
Бо не допустять бачити руїну.
Вони тоді просвітництво несли,

Та їх і зараз справді є чимало,
Які ділами прагнуть до мети,
Щоб все здобуте просто не пропало!

                                              Марічка Берізко

 

Бажаємо усім учасникам історико-педагогічних студій подальших наукових звершень!

Факультет у соціальних мережах