Монографія «Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики»

Монографія Травень 2024 року

   У рамках виконання наукової теми кафедри освітології та психолого-педагогічних наук «Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі» професорсько-викладацьким складом було видано друком колективну монографію «Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики» (за загальною редакцією Людмили Хоружої, завідувача кафедри, доктора педагогічних наук, професора). У ній авторами подано теоретичні та практичні матеріали, які надають можливість проаналізувати освітологічні витоки та теоретичні засади інноваційного розвитку вищої освіти. Авторським колективом монографії презентовано власний досвід імплементації інноваційних освітніх практик, а також запропоновано перелік варіативних діагностичних методик оцінки інноваційного розвитку педагога, його готовності до інноваційної діяльності. 

Ознайомитись із текстом колективної монографії можна в інституційному репозиторії Університету Грінченка: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49010/

#innovation

#educology

Факультет у соціальних мережах