Міжнародна діяльність

Україно-польський науковий дискурс «Удосконалення компетенцій викладача вищої школи в добу змін: від примусу до усвідомлення»

0-02-04-1e5a3480de1a1e45ff6312f6df88499aaa367c553e113e5d97bc79cdd7666da3 3461c5b4 25 квітня 2019 року 


25 квітня 2019 року відбувся україно-польський науковий дискурс «Удосконалення компетенцій викладача вищої школи в добу змін: від примусу до усвідомлення», в якому взяли участь Марія Марта Урлінська, завідувач кафедри соціальної педагогіки факультету педагогіки Єзуїтського університету Ігнатіанум у м. Кракові, доктор габілітований, професор (Республіка Польща), Ярослав Черчула, заступник директора Інституту педагогічних наук Єзуїтського університету Ігнатіанум у м. Кракові, доктор філософії з педагогічних наук, доцент (Республіка Польща), Котенко О.В. директор Педагогічного інституту, кандидат педагогічних наук, доцент, Хоружа Л.Л. завідувач кафедри теорії та історії педагогіки, доктор педагогічних наук, професор; Бєлєнька Г.В. завідувач кафедри дошкільної освіти, доктор педагогічних наук, професор; Бондаренко Г.Л. завідувач кафедри початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та викладачі кафедр Педагогічного інституту.

Модератором заходу стала директор Педагогічного інституту, член групи реалізації міжнародного проекту «Компетенції викладача в добу змін» Котенко О.В. Із врахуванням результатів дослідження виступила Хоружа Л.Л., завідувач кафедри теорії та історії педагогіки. Озвучені нею ідеї стали поштовхом для подальшого пошуку шляхів вдосконалення педагогічної майстерності викладачів Педагогічного інституту. Свої погляди на проблеми вдосконалення професійної компетентні викладачів вищої школи висловили вчені з Польщі Марія Марта Урлінська, доктор габілітований, професор та Ярослав Черчула, доктор філософії з педагогічних наук, доцент. Кожен з учасників мав можливість висловити власну мотивацію до подальшого вдосконалення професійної компетентності. Визначено, що проблеми професійного вдосконалення викладачів вищої школи є суголосними як для України, так і Польщі. Присутні висловили сподівання щодо подальшої співпраці з питань зростання професіоналізму викладача закладу вищої школи.

 

 

 

IMG 14 02   22-25 січня 2019 року

        Реалізація міжнародних договорів із зарубіжними партнерами 

 

У рамках угоди про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Єзуїтським університетом Ігнаціанума (м. Краків, Республіка Польща) Котенко О.В., директор Педагогічного інституту та Хоружа Л.Л., завідувач кафедри теорії та історії педагогіки відвідали Єзуїтський університет. Метою поїздки було ознайомлення з системою роботи Факультету освіти, з освітніми ресурсами Університету, узгодження питань щодо академічної мобільності студентів, визначення кола наукових проблем, що можуть бути покладені в основу спільних досліджень.

За результатами відрядження було визначено низку пропозицій щодо подальшої співпраці між університетами, зокрема:

1.Співпраця на рівні кафедр між Факультетом освіти і Педагогічним інститутом, щодо написання спільних публікацій з актуальних проблем педагогічної науки та проведення міжнародних науково-практичних заходів.

2.Написання спільних грантових заявок для участі у міжнародних рамкових програмах Erasmus+; К 107 та малих грантових проектах.

3.Здійснення академічного обміну студентами.

4.Проведення гостьових лекцій.

5.Наукове стажування викладачів університетів-партнерів.

M K   28 листопада 2018 року

Тема: ІІ Міжнародна конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти»

  

28 листопада 2018 року, за ініціативи кафедри теорії та історії педагогіки Пелагогічного інституту, відбулась ІІ Міжнародна конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти». У межах конференції були проведені сесії: «Перспективи розвитку педагогічної освіти України в контексті реалізацій положень нової Концепції педагогічної освіти» (модератор: Людмила Хоружа, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор); «Варіативність моделей неперервної педагогічної освіти: міжнародний та вітчизняний досвід» (модератор: Ольга Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент); «Неперервна педагогічна освіта: зміст та технології забезпечення її якості» (модератор: Вікторія Желанова, професор кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент).

 

Із доповідями виступили: Світлана Сисоєва, академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України – Україна; Лариса Лук’янова, завідувач відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України – Україна; Йозеф Малах, завідувач кафедри освіти і освіти дорослих Університету Острави, доктор педагогічних наук, професор – Чеська Республіка; Єва Огродська-Мазур, професор факультету етнології та освітніх наук Інституту освіти Сілезького університету в Катовіце, доктор педагогічних наук, професор, Барбара Грабовська, професор факультету етнології та освітніх наук Інституту освіти Сілезького університету в Катовіце, доктор педагогічних наук, професор, Анна Шафранська, професор факультету етнології та освітніх наук Інституту освіти Сілезького університету в Катовіце, доктор педагогічних наук, професор та Лукаш Квадранс, доцент факультету етнології та освітніх наук Інституту освіти Сілезького університету в Катовіце, кандидат педагогічних наук – Республіка Польща ; Марія Братко, директор Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент – Україна; Мілан Хмура, доцент кафедри освіти і освіти дорослих Університету Острави, кандидат педагогічних наук – Чеська Республіка.

 

Ключові слова: Педагогічний інститут, кафедра теорії та історії педагогіки, міжнародна конференція, неперервна педагогічна освіта

 

«Компетенції викладачів вищої школи в добу змін»

ks

РЕЗОЛЮЦІЯ спільного засідання кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, кафедри загальної освіти та методології досліджень Факультету етнології і освітніх наук Університету Сілезії (Польща), кафедри педагогіки та освіти дорослих Педагогічного факультету Остравського університету (Чеська Республіка).


25 квітня 2016 року

Круглий стіл

«Актуальнi питання освiти та педагогiки: європейський погляд»

image0022564796

25 квітня 2016 року о 10:00 в ауд. 407 (корпус 1) відбулося засiдання круглого столу «Актуальнi питання освiти та педагогiки: європейський погляд».

В обговореннi питань щодо ролi i мiсця педагогiки в сучасному науковому знаннi, тенденцiй розвитку сучасної освiти взяли участь викладачi кафедри теорiї та iсторiї педагогiки та представники вищих навчальних закладiв Республiки Польщi та Чеської Республiки.

Модератор дискусiї: доктор педагогічних наук, професор Людмила Леонідівна Хоружа.

255.04.2016

22-23 квітня 2016 року

Завершення міжнародного проекту

«Школа: ефективного урядування: Адвокасі»

26.04.2016 266.04.2016

19 квітня 2016 року

Обговорення дій щодо подальшої співпраці

(Республіка Польша, Чеська Республіка, Україна)

19.04.2016

18-22 січня 2016 року

МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

(Фінляндія, 18 – 22 січня)

Протягом 18-22 січня 2016 року професори кафедри теорії та історії педагогіки Людмила Леонідівна Хоружа та Світлана Олександрівна Сисоєва пройшли навчальний курс з англійської мови у Західно-Фінському коледжі та отримали Міжнародні сертифікати.

ks
ks

10-17 жовтня 2015 року

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА ПРОГРАМОЮ EUROPEAN STUDY PROGRAMME

10-17 жовтня 2015 року відбулося підвищення кваліфікації PARIS-STRASBOURG за програмою European Study Programme, яке було організовано URAINE-DANS-EUROPЕ. Учасником програми була доцент кафедри теорії та історії педагогіки Ольга Володимирівна Мельниченко. Програма передбачала відвідування Національної Асамблеї Франції, Державного телеканалу F1, Університету Сорбонна, а також основні Інституції Європейського Союзу у Страсбурзі - Парламент Європи, Рада Європи, Європейський суд з прав людини. Учасники пройшли тренінговий курс з основ європейської освітньої політики, зустрілися із представниками комісій з питань освіти. Було налагоджено співпрацю з керівництвом організації Uraine-Dans-Europe для можливого проходження підвищення кваліфікації викладачами кафедри та обміну студентами.

ks ks

Факультет у соціальних мережах