18 лютого 2019 року розпочала роботу ІV Грінченківська наукова зимова школа для аспірантів і докторантів. Відкрила роботу наукового зібрання
Хоружа Л.Л., завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук,
Перед учасниками ІV Грінченківської наукової зимової школи з лекцією «Дослідницькі стратегії у підготовці молодих науковців у Республіці Польщі» виступив Черчула Я., заступник директора Інституту педагогічних наук Академії Ігнаціанум у Кракові, доктор філософії з педагогіки, доцент (Республіка Польща)
«Синергія загальнонаукових підходів у сучасних педагогічних дослідженнях» - тема лекції, з якою виступила Батечко Н.Г., професор кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук
19 лютого 2019 року. Учасники Грінченківської наукової школи, згідно плану заходів, відвідали Інститут педагогіки НАПН України. Молоді науковці зустрілись із Антонець Н.Б., старшим науковим співробітником відділення історії та філософії освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидатом педагогічних наук (тема зустрічі «Знайомство з ресурсами Науково-інформаційного центру НАПН України»); Саухом П.Ю., академіком-секретарем відділення вищої освіти НАПН України, доктором педагогічних наук, професором, член-кореспондентом НАПН України (тема зустрічі «Маленькі таємниці успішної науково-педагогічної роботи в умовах експоненційних технологій: поради філософа»); Локшиною О.І., завідувачем відділення порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України, доктором педагогічних наук, професором (тема зустрічі «Педагогічна компаративістика у галузі знань «01 Освіта / Педагогіка» як вимога до сучасних дисертаційних досліджень»)
20 лютого 2019 року. Учасники Грінченківської наукової школи ознайомились із роботою Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського
21 лютого 2019 року. Наукова бібліотека Національного університету «Києво-Могилянська академія» (Американська бібліотека імені Віктора Китастого). Перед молодими науковцями виступила з лекцією «Основи академічної доброчесності науковця» Чуканова С.О., координатор Американської бібліотеки ім. Віктора Китастого НаУКМА, кандидат педагогічних наук. Козир М.В., доцент кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук провела з учасниками Грінченківської наукової школи тренінг «Підготовка наукових публікацій: особливості та вимоги»
22 лютого 2019 року був не менш насичений зустрічами молодих вчених із досвідченими науковцями, а саме: Братко М.В., професором кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатом педагогічних наук; Прошкіним В.В., професором кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Київського університету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук; Мазур Н.П., доцентом кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатом педагогічних наук.
Цього ж дня відбулось підбиття підсумків роботи ІV Грінченківської наукової зимової школи для магістрантів, аспірантів і докторантів у галузі знань «01 Освіта /Педагогіка» та вручення сертифікатів. Перед учасниками виступила Хоружа Л.Л., керівник програми Грінченківської наукової школи, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.
Миттєвості із роботи ІV Грінченківської наукової зимової школи для магістрантів, аспірантів і докторантів.
|