Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»

Лукіна 04 червня 2025 року

04 червня 2025 року на платформі Zoom відбулася гостьова лекція на тему «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект», організована кафедрою освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти.

Участь у заході взяли науково-педагогічні працівники, аспіранти, магістранти та здобувачі освіти, які активно займаються науковими дослідженнями у сфері педагогіки та освітології.

🔹 Лекторка заходу – Тетяна Олександрівна ЛУКІНА, докторка наук з державного управління, кандидатка педагогічних наук, професорка, головна наукова співробітниця відділу моніторингу та оцінювання якості освіти Інституту педагогіки НАПН України – є визнаною експерткою в галузі методології педагогічного дослідження.

Упродовж лекції пані Тетяна представила системний огляд методу анкетування як одного з провідних інструментів емпіричного дослідження в освітній галузі. Значну увагу було приділено як теоретичним аспектам побудови анкети, так і практичним рекомендаціям щодо її ефективного використання.

Серед ключових питань, що були розглянуті:

  • особливості застосування анкетування в контексті педагогічної науки;
  • формулювання дослідницької проблеми, цілей та завдань;
  • вибір показників та критеріїв оцінювання;
  • типологія анкетних запитань, правила їх конструювання;
  • шкалювання відповідей та оцінювання якості інструментарію.

Лекція супроводжувалася жвавим обговоренням, учасники мали можливість поставити запитання, поділитися власними спостереженнями та отримати компетентні поради щодо проведення опитувань у межах магістерських робіт і дисертацій.

Цей захід став частиною освітньо-наукових ініціатив кафедри, спрямованих на посилення методологічної культури молодих дослідників, а також на популяризацію якісних підходів до організації емпіричних досліджень у сфері освіти.

Дякуємо Тетяні Олександрівні за змістовну та надихаючу лекцію, а всім учасникам – за активну участь і зацікавленість!

Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»
Гостьова лекція «Анк...
Гостьова лекція «Анкетування як метод дослідження освітніх проблем: методологія та прикладний аспект»

Факультет у соціальних мережах