12 травня 2025 року
12 травня 2025 року в рамках проведення Конкурсу на заміщення вакантних посад на Факультеті педагогічної освіти відбулася відкрита лекція Венгловської Олени Анатоліївни – кандидата педагогічних наук, доцента кафедри освітології та психолого-педагогічних наук. Захід проводився у дистанційному форматі з використанням платформ дистанційного навчання, відповідно до затвердженого графіка конкурсних випробувань.
Лекція була організована для студентів першого курсу денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта з навчальної дисципліни «Педагогіка: Педагогіка дошкільна».
Тема відкритої лекції – «Форми організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» – охоплювала ключові аспекти сучасного педагогічного процесу в закладах дошкільної освіти, із урахуванням нормативно-правових засад, інноваційних тенденцій та практико-орієнтованого підходу до організації освітньої взаємодії з дітьми дошкільного віку.
У ході лекції Олена Анатоліївна розкрила:
- поняття та класифікацію форм організації освітнього процесу;
- особливості їхньої реалізації в умовах сучасного ЗДО;
- переваги та обмеження різних форм організації діяльності дітей;
- значення діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого та особистісно зорієнтованого підходів у дошкільній педагогіці.
Особливу увагу було приділено способам активізації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку, адаптації освітніх форм до вікових потреб вихованців, а також ролі педагога у створенні ефективного освітнього середовища.
Студенти мали можливість ознайомитися з практичними прикладами організації освітньої діяльності, а також поставити запитання, що сприяло формуванню активного навчального діалогу. Лекція пройшла в атмосфері наукової зацікавленості, відкритості та педагогічного пошуку.
Колектив кафедри висловлює щиру подяку доценту Венгловській Олені Анатоліївні за високий професійний рівень проведення відкритої лекції, актуальність змісту та методичну майстерність.
Захід став вагомим внеском у розвиток фахової підготовки здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта та підтвердив важливість систематичної науково-педагогічної комунікації в освітньому процесі.