07 травня 2025 року
7 травня 2025 року відбулося чергове засідання кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
У рамках порядку денного особливу увагу було приділено питанням навчально-методичної роботи, зокрема затвердженню оновлених освітньо-наукових програм другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності А1 «Освітні науки», а саме:
- ОПП 2.А1.00.02 «Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих»;
- ОПП 2.А1.00.01 «Корпоративна освіта та розвиток персоналу».
Модератор засідання: Хоружа Людмила Леонідівна – завідувач кафедри (доктор педагогічних наук, професор).
Зміст оновлених програм представили гаранти відповідних освітньо-професійних програм:
- ОПП 2.А1.00.02 – Желанова Вікторія В’ячеславівна (доктор педагогічних наук, професор);
- ОПП 2.А1.00.01 – Братко Марія Василівна (доктор педагогічних наук, професор).
У процесі обговорення були заслухані також експертні думки представників Ради роботодавців Факультету педагогічної освіти, які долучилися до аналізу змістових оновлень та надали фахові рекомендації щодо посилення практикоорієнтованої складової обох програм.
Зокрема, у роботі секцій узяли участь:
- ОПП «Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих»
- Гузій Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри теоретичної та консультативної психології факультету психології НПУ імені М. П. Драгоманова;
- Аніщенко Олена Валеріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (третій рівень вищої освіти).
- ОПП «Корпоративна освіта та розвиток персоналу»:
- Правільєва Ольга Василівна, директор з персоналу ТВ «ВІЯр» (Україна);
- Нос Наталія Миколаївна, начальник навчального відділу, Міжнародний інститут післядипломної освіти.
Під час засідання було акцентовано на необхідності постійного оновлення освітніх програм відповідно до сучасних запитів ринку праці, розвитку концепцій освіти дорослих та корпоративного навчання. Представники академічної спільноти й роботодавців зійшлися на думці щодо важливості посилення міждисциплінарного компонента, розвитку гнучких компетентностей і впровадження коучингових підходів в освітній процес.
За підсумками обговорення оновлені редакції ОПП були затверджені одноголосним рішенням кафедри.