15 квітня 2025 року
15 квітня 2025 року на базі кафедри освітології та психолого-педагогічних наук відбулася публічна презентація дисертації аспірантки кафедри, Ісаєнко Ганни Петрівни, на тему:
«Методика формування навичок слухового самоконтролю майбутнього викладача мистецької школи на заняттях з інструментального ансамблю».
Дисертаційну роботу підготовлено на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки (галузь знань 01 – Освіта/Педагогіка).
У межах представленої роботи досліджено актуальну проблему підготовки майбутніх викладачів мистецьких шкіл, зокрема формування в них слухового самоконтролю — фундаментальної навички, що забезпечує якість ансамблевого музикування та професійного виконавства в цілому. Запропоновано авторську методику, спрямовану на вдосконалення освітнього процесу у мистецьких ЗВО.
Наукове керівництво здійснювала Бондаренко Лариса Анатоліївна – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач навчально-методичного центру досліджень, наукових проєктів та програм, доцент кафедри музикознавства та музичної освіти Факультету музичного мистецтва і хореографії Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Модератором заходу виступила
Хоружа Людмила Леонідівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук.
До участі в науковій дискусії були запрошені провідні науково-педагогічні працівники двох кафедр: кафедра освітології та психолого-педагогічних наук (Іванюк Ганна Іванівна – доктор педагогічних наук, професор; Братко Марія Василівна – доктор педагогічних наук, професор; Желанова Вікторія В'ячеславівна – доктор педагогічних наук, професор; Мельниченко Ольга Володимирівна – кандидат історичних наук, доцент); кафедра музикознавства та музичної освіти (Олексюк Ольга Миколаївна – доктор педагогічних наук, професор; Малахова Маргарита Олександрівна – кандидат педагогічних наук; Бондаренко Лариса Анатоліївна – науковий керівник
Ісаєнко Ганна Петрівна, авторка дисертації, ґрунтовно представила результати власної наукової роботи, продемонструвавши високий рівень теоретичної підготовки, методичної обґрунтованості та практичної значущості розробленої методики. Презентація відбулася в атмосфері жвавого наукового обговорення, що засвідчило зацікавленість академічної спільноти у проблематиці професійної підготовки фахівців мистецького профілю. Висловлені під час дискусії зауваження, пропозиції та рекомендації стали важливим внеском у подальше вдосконалення наукового доробку здобувачки.
Кафедра щиро дякує всім учасникам заходу за конструктивний науковий діалог, професійну підтримку та сприяння розвитку вітчизняної педагогічної науки.