02 травня 2022 р.
Дистанційне навчання в умовах воєнного стану потребує оновлення організаційних та педагогічних підходів, спрямованих на підтримку індивідуальної освітньої траєкторії кожного студента. Сходинкою до педагогічної професії у студентів-першокурсників освітньої програми 013 «Початкова освіта» є навчальна (психолого-педагогічна) практика. Завдання практики зорієнтовані на ресурсні можливості студентів, враховують потреби педагогів-практиків, учнів початкової школи та їхніх батьків.
У перебігу настановчої конференції, що відбулася 02 травня 2022 року, викладачами кафедри педагогіки та психології проведено педагогічну майстерку «Я – майбутній педагог».
Під час інтерактивної взаємодії студенти створювали портрет сучасного вчителя початкових класів, визначали ефективні для виконання завдань практики ІКТ-інструменти, досліджували власні професійні уміння, ставили цілі щодо розвитку своїх професійних компетентностей.
Підсумковим акордом зустрічі стала рефлексія, що засвідчила готовність студентів до виконання запропонованих завдань практики та особистісно-професійного розвитку.
Бажаємо нашим студентам впевненого руху вперед в особистісно-професійному вивищенні!