13.10.2021 відбулося засідання кафедри теорії та історії педагогіки.
Розглядалися відповідності дисертації і наукових публікацій Хомич Оксани Олександрівни «Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г. І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології) такими, що відповідають вимогам Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого Постановою Кабінетів Міністрів України від 06.03.2019 №167.
Висувалися рекомендації кандидатур рецензентів для проведення попередньої експертизи (фахового семінару) дисертації Хомич Оксани Олександрівни «Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г. І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології).
Були подані пропозиції щодо складу спеціалізованої вченої ради з правом прийняття до розгляду і проведення разового захисту дисертації Хомич Оксани Олександрівни «Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г. І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології).
Також розглядалися відповідності дисертації і наукових публікацій Матюшинець Яни Володимирівни «Ідеї розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г. І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології) такими, що відповідають вимогам Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого Постановою Кабінетів Міністрів України від 06.03.2019 № 167.
Висувалися рекомендації кандидатур рецензентів для проведення попередньої експертизи (фахового семінару) дисертації Матюшинець Яни Володимирівни «Ідеї розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г.І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології).
Були подані пропозиції щодо складу спеціалізованої вченої ради з правом прийняття до розгляду і проведення разового захисту дисертації Матюшинець Яни Володимирівни «Ідеї розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г.І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології).
Було ухвалено необхідність уточнення теми дисертації Матюшинець Яни Володимирівни «Ідеї розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка (науковий керівник – Іванюк Г. І., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології) та формулювати її в редакції «Ґенеза ідей розвивального освітнього середовища дітей у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)» та рекоментувати дисертацію Матюшинець Яни Володимирівни «Ґенеза ідей розвивального освітнього середовища дітей у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)» поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки з галузі знань 01 Освіта ∕ Педагогіка для надання висновку про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації.
Також було затверджено теми наукових досліджень здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти (доктор філософії) ОНП 011 «Освітні, педагогічні науки».