Онлайн- семінар для професорсько-викладацького складу структурних підрозділів Педагогічного інституту з теми «Пріоритетні напрями викладання педагогічних дисциплін у контексті запровадження нових державних стандартів».

 243691141 361872289012171 7122750591599448416 n 29 вересня 2021 року

  29 вересня 2021 року за ініціативи кафедри теорії та історії педагогіки, відбувся методологічний онлайн- семінар для професорсько-викладацького складу структурних підрозділів Педагогічного інституту з теми «Пріоритетні напрями викладання педагогічних дисциплін у контексті запровадження нових державних стандартів».

Семінар розпочала Людмила Хоружа, д.п.н., професорка, завідувачка кафедри теорії та історії педагогіки, яка зупинилася на актуальності заявленої проблематики та представила присутнім спікерку Ірину Андрощук, д. п. н., проф., професорку кафедри теорії та історії педагогіки.

Ірина Андрощук акцентувала увагу присутніх на проблемах і викликах, що сформульовані в Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021 – 2031 роки, суперечностях між запитом роботодавців щодо рівня готовності випускників педагогічних ЗВО до професійної діяльності та наявним рівнем сформованих компетентностей майбутніх педагогів і запропонувала шляхи вирішення, а саме: оновлення освітніх програм підготовки майбутніх учителів із врахуванням галузевих, професійних і освітніх стандартів вищої та загальної середньої освіти.

Актуальним питанням, що було порушено під час семінару Ірини  Андрощук, стало використання в діяльності науково-педагогічних працівників професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», Вчитель з початкової освіти (із дипломом молодшого спеціаліста) і Державного стандарту базової середньої освіти.

У запропонованій презентації спікерка схарактеризувала загальні та професійні компетентності, якими мають оволодіти випускники педагогічних спеціальностей, згідно із професійним стандартам учителя, повідомила про розроблені Методичні рекомендації щодо застосування згаданого стандарту різними категоріями педагогічних працівників, представила дорожню карту реалізації вищезазначеного стандарту.

Учасники семінару долучилися до обговорення та мали можливість поставити запитання до доповідачки.

243578987 361872332345500 269167617864370554 n

243581312 361872495678817 1165486647480991954 n

 

243663876 361872452345488 2292887130418075729 n

243679676 361872412345492 4148677767254182213 n

243694499 361872545678812 7927472591054986151 n

243760824 361872375678829 7226497046371921976 n

243772168 361872589012141 5117313875918131474 n

Факультет у соціальних мережах