жовтень – грудень 2025 р.
На реалізацію Закону України «Про запобігання корупції», реалізацію принципів доброчесності у освітньому процесі, цілей сталого розвитку, зокрема Цілі 4. Якісна освіта, к.п.н., доцент кафедри дошкільної освіти О. Коваленко спільно з НПП Університету Грінченка (помічник в.о. ректора Ю. Даценко та завідувач кафедри початкової освіти, к.п.н., доцент Г. Бондаренко) та за сприяння декана ФПО к.п.н., доц. О. Котенко увійшли до складу Робочої групи експертів НАЗК (Національного агенства з питань запобігання корупції) – наказ НАЗК від 17.11.2025 р. № 336/25.
Великим доробком експертів став аналіз та проведення експертизи навчальної дисципліни для здобувачів ЗВО галузі знань А Освіта, рівня вищої освіти першого (бакалаврського) «Доброчесність та антикорупція для педагогічних працівників», розробленої членами Офісу доброчесності НАЗК та представлення результатів експертизи на засіданні.
Члени Робочої групи взяли участь у низці заходів, проведених НАЗК впродовж жовтня – грудня 2025 р., а саме: семінарі «Проєкт «Прозорі університети» (24.10.2025 р.), Всеукраїнському Форумі з міжнародною участю за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні (EUACI) «Доброчесність та освіта: нові орієнтири» (30.10.2025р.), вебінарі «Три виміри доброчесності в житті та кар’єрі» (04.12.2025 р.), робочій нараді Офісу доброчесності розробників навчальної дисципліни та експертів (05.12.2025 р.).
Зокрема, Форум «Доброчесність та освіта: нові орієнтири» (30.10.2025р.) став майданчиком для обговорення нових підходів до розвитку культури доброчесності в освіті України. Він об’єднав зусилля усіх зацікавлених сторін для впровадження системних змін від СЗОШ та закладів професійної освіти до університетів. На вебінарі «Три виміри доброчесності в житті та кар’єрі» (04.12.2025 р.), (спікер - радник Голови НАЗК О. Стародубцев) розглядались такі питання: як доброчесність проявляється у трьох взаємопов’язаних вимірах - особистісному, професійному та інституційному; як щоденні рішення формують репутацію та довіру до професії; які інструменти допомагають будувати доброчесне освітнє середовище.









