До Дня ФПО 2025

День ФПО 08 жовтня 2025 року

  08 жовтня 2025 року відзначали День Факультету педагогічної освіти. В рамках програми заходів до Дня ФПО працювала лінійка інтелектуальних активностей “Викладач – Студент: діалог у дії”. Викладачі кафедри дошкільної освіти здійснили модерування двох заходів: тренінг з соціально-емоційного навчання “СЕНс у самовираженні” та платформа ідей “Імідж сучасного педагога: Формуємо. Пропонуємо. Обговорюємо”.

Модераторами тренінгу були кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти Олена Половіна та доктор філософії, випускниця третього рівня вищої освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, керівниця тренінгового центру “Супер сад”, власниця простору щасливих дітей “Graroom” Вікторія Вʼюнник. Імерсія у тему учасників тренінгу здійснилася переглядом відео, яке спонукало до полілогу з обговорення питань: Що таке самовираження? Чи потрібно воно людині? Якщо так, то для чого? Чи потрібні суспільству люди, здатні до самовираження?

Після висловлювання думок, з’ясували, що про самовираження відомо науці; розкрили базисні поняття «самовираження» та “соціально-емоційне + етичне навчання (СЕЕН)”; розкрили взаємопов’язаність цих понять; провели екскурс в історію; дали можливість через вправу “Кольорова Квітка” осягнути прояви самовираження та зрозуміти виміри та рівні СЕЕН.

Одностайною була думка учасників про те, що самовираження можливе лише за умови АКТИВНОСТІ. Навіть самий кваліфікований коуч, тренер, тьютор, фасилітатор – безсилий, якщо особистість не виявляє активності. Самовираження – це квиток до самореалізації, а ключ до самореалізації – це постійне навчання. Рефлексія торкалася запитань “Навіщо самовираження? Як поєднати самовираження та навчання? Коли (з якого віку) починати підтримувати прояви самовираження?” і дозволила резюмувати, що піднята тема – тема не одного тренінгу. Вона розкривається упродовж життя. Місія педагога – сприяти проявам екологічного самовираження здобувачів усіх ланок освіти. Саме такий підхід здатен сформувати суспільство соціально адаптованих, емоційно зорієнтованих, етично спрямованих особистостей!

Модераторами платформи ідей виступили доктор філософії, старший викладач кафедри дошкільної освіти Ірина Новоселецька та здобувачі четвертого року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Анна Чорна і Поліна Солоніна. Захід присвятили ґрунтовному аналізу ролі іміджу педагога в умовах сучасних викликів та його впливу на ефективність навчання.

Після активного знайомства й обміну думками учасники визначили, що імідж – це інтегральний образ, який відображає професіоналізм, етичні стандарти та емоційну зрілість фахівця. Були представлені й детально розглянуті базові функції іміджу (комунікативна, регулятивна, особистісно-формувальна) та його основні складові (Знання, Цінності, Стиль, Репутація, Вплив у спільноті).

Учасники платформи ідей спільно констатували: сучасний педагог є особистим брендом, що надихає здобувачів освіти, формує довіру та стає лідером думок у суспільстві. Практичний блок, що включав практикум «Педагог як бренд» та кейс-стаді з аналізом реальних ситуацій (робота в онлайн-форматі, комунікація з батьками, поведінка у соцмережах), дозволив застосувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань. У спільній взаємодії виокремили головне: місія педагога – свідомо формувати свій імідж як цілісний механізм, який направляє та стимулює професійний розвиток.

Також, у рамках програми заходів до Дня ФПО 2025,  викладачі та студенти кафедри дошкільної освіти, разом з представниками дружньої кафедри початкової освіти, взяли участь в інтелектуальному батлі «Profi&Stud разом», результати якого ще раз підтвердили, що педагогіка – це сучасно, креативно, престижно, а освіта – це командна справа та стиль життя.

До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025
До Дня ФПО 2025

Факультет у соціальних мережах