Контакти

(044) 295 5942

o.shkurenko@kubg.edu.ua

м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 312

Шкуренко Олександра Вікторівна

facebook_kti

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДЕНЬ В РАМКАХ ПРОЄКТУ «ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В ОСВІТІ: НАЙКРАЩІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЄС» (DIGTRIES), ERASMUS+ (JEAN MONNET MODULE), №101099006 ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

3 14.03.24 14 березня 2024 року

  14 березня 2024 р в рамках проєкту «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» (DigTriES), Erasmus+ (Jean Monnet Module), №10109900, відбувся інформаційний день для ознайомлення студентів з цілями та завданнями проєкту та практиками ігрового навчання в контексті цифрової трансформації в освіті.

Доцент Бойко Марія продемонструвала  приклади європейських практик використання ігрового навчання, застосування інтерактивних технологій в освітньому процесі учнів початкової школи  та  шляхи активного залучення учнів до навчання. Цікавими  виявилися результати досліджень різних країн Європейського союзу з напрямку цифрової трансформації в освіті.  Крім того було   висвітлено можливості, які надає програма Erasmus+ для студентів і педагогічних працівників.

Присутні мали змогу ознайомитися з досвідом  впровадження інноваційних підходів до навчання та використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, зокрема, застосування електронних ігрових середовищ для активного залучення учнів долучились до практичних занять в середовищі Minecraft . За допомогою спеціально розроблених інтерактивних ігор та симуляцій, вони могли на практиці побачити ефективність цього підходу до навчання та його потенціал для забезпечення якості освіти.

Студенти працювали індивідуально та в групах, спільно вирішували завдання та розв'язували проблеми, що ставилися перед ними у вигляді ігрових сценаріїв. Це дозволило їм не лише поглибити знання з певних предметів, а й розвинути власні навички співпраці, комунікації та критичного мислення.

Практичний досвід з застосування ігрового навчання став важливим етапом у підготовці майбутніх педагогів до використання інноваційних методик у своїй професійній діяльності. Він також дозволив студентам краще розуміти, як важливо враховувати індивідуальні особливості учнів та створювати стимулююче навчальне середовище, яке сприяє їхньому особистісному професійному розвитку.

Інформаційний день став важливим кроком у популяризації напрацювань Європи у галузі цифрової трансформації в освіті. Участь у заході проєкту «Цифрова трансформація в освіті: найкращі дослідження ЄС» відкрила нові можливості для студентів педагогічного факультету у сприянні впровадженню інноваційних підходів у навчальний процес та підготовці кваліфікованих вчителів майбутнього.

 

INFORMATION DAY WITHIN THE PROJECT DIGITAL TRANSFORMATION IN EDUCATION: THE BEST STUDIES OF THE EU" (DIGTRIES), ERASMUS+ (JEAN MONNET MODULE), #101099006, FOR STUDENTS OF THE FACULTY OF TEACHER EDUCATION

 

On March 14, 2024, within the framework of the project "Digital Transformation in Education: Best EU Research" (DigTriES), Erasmus+ (Jean Monnet Module), No. 10109900, an information day was held to familiarize students with the objectives and tasks of the project and practices of game-based learning in the context of digital transformation in education.

Associate Professor Maria Boyko demonstrated examples of European practices of using game-based learning, the use of interactive technologies in the educational process of primary school students, and ways of actively engaging students in learning. The results of studies of various European Union countries in the direction of digital transformation in education turned out to be interesting. In addition, the opportunities provided by the Erasmus+ program for students and teaching staff were highlighted.

Those present had the opportunity to familiarize themselves with the experience of implementing innovative approaches to learning and the use of information and communication technologies in education, in particular, the use of electronic game environments for the active involvement of students, and participated in practical classes in the Minecraft environment. With the help of specially designed interactive games and simulations, they could see in practice the effectiveness of this approach to learning and its potential to ensure the quality of education.

Students worked individually and in groups, jointly solved tasks and solved problems presented to them in the form of game scenarios. This allowed them not only to deepen their knowledge of certain subjects, but also to develop their own skills of cooperation, communication and critical thinking.

Practical experience in the application of game learning became an important stage in the preparation of future teachers to use innovative methods in their professional activities. It also allowed students to better understand how important it is to take into account the individual characteristics of students and create a stimulating learning environment that promotes their personal professional development.

The information day became an important step in popularizing Europe's achievements in the field of digital transformation in education. Participation in the event of the project "Digital transformation in education: the best studies of the EU" opened new opportunities for students of the Faculty of Pedagogy in promoting the implementation of innovative approaches in the educational process and training qualified teachers of the future.

5 14.03.24

 

Факультет у соціальних мережах