Студенти групи ПОб-1-20-4.0д спеціальності 013 Початкова освіта Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка в межах вивчення дисципліни «Інформатична та технологічна освіта: основи STEAM освіти» на лабораторному занятті з теми «Робототехніка як елемент STEAM освіти» вивчали особливості 3D дизайну за допомогою програмного забезпечення для тривимірного моделювання на основі програми Tinkercad.
Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти Олександра Шкуренко на лабораторному занятті формувала у майбутніх учителів початкових класів уміння застосовувати компʼютерні програми 3D дизайну під час створення власних проєктів. Так, наприклад, на занятті студенти навчалися особливостям роботи 3D принтера Da Vinci 1.0 Pro 3-в-1, презентували проєкти зі створення логотипів закладів освіти, а саме: «Моя школа», «Школа майбутнього», «Мій заклад освіти» та ін.
Після створення та презентації власних логотипів для закладу освіти студенти працювали на онлайн дошці Padlet та висловлювали власні міркування щодо застосування 3D принтера під час вивчення навчальних дисциплін у початковій школі.