У Центрі інноваційних освітніх технологій (ICR-клас) Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка створено всі умови для формування у майбутніх учителів початкових класів навичок роботи з доповненою та віртуальною реальністю, моделювання способів їх застосування в освітньому процесі початкової школи.
Під час занять у Центрі інноваційних освітніх технологій студенти навчаються працювати з різними додатками доповненої та віртуальної реальності, зокрема: Quiver – 3D Coloring App, Futurio, Sky Guide AR та SkyViewAugment – 3D Augmented Reality тощо; виявляти типи перетворень (маркерна та безмаркерна доповнена реальність); створювати завдання для учнів початкової школи та визначати труднощі, які можуть виникнути в молодших школярів під час використання імерсивних технологій. Такі види навчальних завдань викликають у студентів позитивні емоції, мотивують їх до пошуку цікавих та неординарних застосувань додатків у майбутній професійній діяльності.
Координатор Центру інноваційних освітніх технологій: Олександра ШКУРЕНКО – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту.