Педагогіка дошкільна
Інклюзивна освіта
Педагогіка: педагогічне партнерство
Дидактика початкової школи
Педагогічне партнерство
У 1977 році закінчила Уманське педагогічне училище ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Дошкільне виховання», присвоєно кваліфікацію вихователя дитячого садка. У 1982 році закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)», присвоєно кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки і психології, методиста по дошкільному вихованню.
Досвід роботи:
1977-1978 рр. – вихователь гарнізонного дитячого садка № 8 м.Черкаси;
1982-1987 рр. – вихователь дошкільного закладу № 678 виробничого об’єднання «Київський радіозавод»;
1987-1992 рр. – вихователь-методист дошкільного закладу №535 Дніпровського р-ну м.Києва;
1992-2006 рр. – викладач Київського педагогічного коледжу ім.К.Д.Ушинського;
2007 р. – заступник директора з виробничої практики Київського педагогічного коледжу
ім. К.Д.Ушинського;
з 2008 р. працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка спочатку на посаді керівника відділу педагогічної практики, потім – викладача, старшого викладача, знову – викладача кафедри педагогіки та психології.
З вересеня 2022–25 грудня 2023 року –викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 26 грудня 2023 року-донині–викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Коло наукових інтересів складають питання:
1. Сучасні стратегії підготовки вихователів дітей дошкільного віку в контексті діяльнісного підходу.
2. Вплив педагогічних практик на формування у студентів мотивації до професійного самовдосконалення.