Контакти

 м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб318

Науменко Марина Сергіївна

 
 facebook_gym
Дем’яненко Валентина Іванівна
Контактна інформація

(044) 295-34-73
v.demianenko@kubg.edu.ua
бул. І. Шамо, 18/2, к.307

Дем’яненко Валентина Іванівна

Викладач кафедри

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

Педагогіка дошкільна

Інклюзивна освіта

Педагогіка: педагогічне партнерство

Дидактика початкової школи

Педагогічне партнерство

Біографія

 

У 1977 році закінчила Уманське педагогічне училище ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Дошкільне виховання», присвоєно кваліфікацію вихователя дитячого садка. У 1982 році закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)», присвоєно кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки і психології, методиста по дошкільному вихованню.

Досвід роботи:

1977-1978 рр. – вихователь гарнізонного дитячого садка № 8 м.Черкаси;

1982-1987 рр. – вихователь дошкільного закладу № 678 виробничого об’єднання «Київський радіозавод»;

1987-1992 рр. – вихователь-методист дошкільного закладу №535 Дніпровського р-ну м.Києва;

1992-2006 рр. – викладач Київського педагогічного коледжу ім.К.Д.Ушинського;

2007 р. – заступник директора з виробничої практики Київського педагогічного коледжу

ім. К.Д.Ушинського;

з 2008 р. працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка спочатку на посаді керівника відділу педагогічної практики, потім – викладача, старшого викладача, знову – викладача кафедри педагогіки та психології.

З вересеня 2022–25 грудня 2023 року викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

 

З 26 грудня 2023 року-донинівикладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

 

Професійний і науковий інтерес

Коло наукових інтересів складають питання:

1. Сучасні стратегії підготовки вихователів дітей дошкільного віку в контексті діяльнісного підходу.

2. Вплив педагогічних практик на формування у студентів мотивації до професійного самовдосконалення.

Powered by SobiPro

Факультет у соціальних мережах