МАЙСТЕРНЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ: ВІД СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА ДО ВИХОВАТЕЛЯ РЕФЛЕКСІЙНА ЗУСТРІЧ

Модеративна зустріч   29 вересня 2025 року

  29 вересня 2025 року у студентів 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» розпочалася виробнича (безвідривна) практика. Під час її проходження студенти мають можливість застосувати знання, уміння та навички, набуті в процесі вивчення дисциплін і проходження попередніх практик.

Перший етап цієї практики здобувачі вищої освіти проходять у групах дітей раннього віку. Аби допомогти майбутнім вихователям виконати завдання цього етапу практики та проаналізувати власний рівень готовності до організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку 26 вересня 2025 року на базі Центру самопізнання та саморозвитку проведено рефлексійну зустріч «Майстерня професійного розвитку: від студента-практиканта до вихователя».

Модерували зустріч – Леся КУЗЕМКО, заступник декана Факультету педагогічної освіти з науково-методичної та навчальної роботи, к.пед.н., Олена ВЕНГЛОВСЬКА, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, к.пед.н., Валентина ДЕМ’ЯНЕНКО, викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук.

Під час зустрічі майбутні вихователі закладів дошкільної освіти за допомогою рефлексійної вправи «Швидкі побачення» визначали власну «суперсилу», яка допоможе їм виконати завдання, що передбачені програмою практики, акцентували увагу на ціннісно-значущих сенсах виробничої практики для  особистісного та професійного розвитку, моделювали свій ідеальний день у ролі вихователя групи дітей раннього віку.

Проведення SWOT-аналізу дозволило окреслити сильні й слабкі сторони студентів, спрогнозувати можливі труднощі під час практики (безпекова ситуація в населеному пункті, адаптація дітей раннього віку, налагодження партнерської взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу задля організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку тощо), а також підібрати необхідні ресурси, що можуть бути помічними у виконанні завдань та створені атмосфери підтримки та довіри.

Під час рефлексії студенти дійшли спільної думки, що досягненню успіху в особистісному та професійному вивищенні під час виробничої практики сприятимуть наполегливість, відповідальність, емпатія, набуті знання та досвід, уміння надавати емоційну підтримку дітям, керувати власними емоціями, володіти формами, методами та прийомами, що забезпечать продуктивну взаємодію з учасниками освітнього процесу, варіативність у плануванні різних форм освітньої взаємодії з дітьми раннього віку.

Бажаємо студентам цікавої, продуктивної та успішної практики!

26 09 2025 2

26 09 2025 3

26 09 2025 4

 

Факультет у соціальних мережах