12.12.2024 року
12.12.2024 року на базі Центру самопізнання та саморозвитку, у перебігу студентського рандеву «Все ProУспіх та навіть більше», відбулася зустріч студентів спеціальності 013 Початкова освіта з членами Ради Факультету педагогічної освіти – Євгенієм Сімеником, заступником директора з навчально-вихованої роботи приватного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Архітектурно-інженерний колегіум А+» та Ольгою Шевченко, заступником директора з навчально-виховної роботи ПЗО «Ірпінська початкова школа Кембрідж фемелі».
Учасники студентського рандеву мали змогу обговорити актуальні питання початкової освіти, з-поміж яких: подолання освітніх втрат здобувачами початкової освіти, а також особливості застосування STEAM-освіти та проєктної інженерії в початковій школі.
Під час виступу Євгеній СІМЕНИК продемонстрував учасникам зустрічі продуктивні алгоритми та ресурси діагностування навчальних втрат у здобувачів початкової освіти та ознайомив присутніх зі змістом навчального курсу «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат у початковій школі», що створений ГС «Освіторія» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та за кошти Глобального партнерства заради освіти (GPE). Учасники зустрічі долучилися до жвавої дискусії, що виникла навколо обговорення практичних кейсів, які вчителі можуть застосовувати, аби допомогти учням подолати навчальні втрати з математики, української мови та читання.
Спікерка Ольга ШЕВЧЕНКО ознайомила присутніх із особливостями і перспективами впровадження STEAM-освіти та проєктної інженерії в освітній процес початкової школи; уточнила про те, що впровадження STEAM-освіти в освітній процес початкової школи сприяє формуванню у здобувачів початкової освіти м’яких навичок, критичного мислення, здатності працювати в команді, застосовувати отриманні знання у реальному житті.
Професійну зацікавленість у майбутніх учителів початкових класів викликав досвід, презентований О. Шевченко, з упровадження STEAM-освіти на уроках математики в ПЗО «Ірпінська початкова школа Кембрідж фемелі». Учасники зустрічі відзначили, що уроки із застосуванням STEAM-навчання, вирізняються інтеграцією змісту, принципів, технологій та загалом математики й інженерії з мистецтвом. Учні під час уроку досліджують, конструюють, проєктують механізми з підручних матеріалів та електронних компонентів. Під час діалогу зі спікеркою майбутні педагоги отримати відповіді на запитання: як інтегрувати STEAM-освіту в різні освітні галузі? де брати ідеї для проєктів? якими компетентностями має володіти учитель початкових класів?
Рефлексія, що була проведена наприкінці зустрічі, засвідчила зацікавленість аудиторії питаннями, що обговорювалися. Майбутні вчителі початкових класів висловили готовність до впровадження нового досвіду у власній професійній діяльності.
Дякуємо Євгенію СІМЕНИКУ та Ользі ШЕВЧЕНКО, за цікаві виступи, співпрацю, суголосність!
До зустрічі та подальшої співпраці!