Контакти

o.venhlovska@kubg.edu.ua

м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 222

Венгловська Олена Анатоліївна

Фейсбук

 

ПЕРШІ КРОКИ У ПРОФЕСІЇ Педагогічна майстерка

 

   05 04 2024 1   05 квітня 2024 року

Важливим етапом у професійному становленні здобувачів вищої освіти є педагогічна практика. Особливо хвилюючою є перша навчальна (психолого-педагогічна) практика, коли майбутні вчителі початкових класів вперше переступають поріг школи уже не в статусі учня або учениці, а – студента-практиканта. Напередодні навчальної (психолого-педагогічної) практики 05 квітня 2024 року у Центрі самопізнання та саморозвитку викладачами кафедри освітології та психолого-педагогічних наук (Олена ВЕНГЛОВСЬКА, к.пед.н., доцент кафедри; Валентина ДЕМ’ЯНЕНКО, викладач кафедри) проведено педагогічну майстерку «Перші кроки у професії».

Мета педагогічної майстерки – ознайомити студентів першого курсу з освітніми ресурсами, діагностичними методиками, що допоможуть виконати завдання навчальної (психолого-педагогічної) практики, сприяти формуванню загальних та професійних компетентностей майбутніх педагогів.

У перебігу педагогічної майстерки майбутні вчителі початкових класів висловлювали очікування та міркування щодо проходження навчальної (психолого-педагогічної) практики; фокусували увагу на знаннях, уміннях та навичках, що сприятимуть виконанню її завдань. Свої роздуми про те, як буде проходити перша практика візуалізували в малюнках та розповідях (вправа «Створюємо історію разом»).

         Формування практичних навичок щодо застосування методик: «Дерево з чоловічками», «Графічний диктант», методика вивчення навчальної мотивації відбувалося у процесі міжособистісної взаємодії. Майбутні педагоги приміряли на себе роль вчителя/вчительки, який/яка вивчає індивідуальний розвиток учня/учениці.

         Під час педагогічної майстерки викладачі продемонстрували студентам активності, які сприятимуть покращенню емоційного стану учнів початкової школи, зниженню рівня їхньої тривожності.

Завершилася педагогічна майстерка рефлексією, яка засвідчила позитивну налаштованість та особистісну мотивацію студентів до виконання завдань практики.

Бажаємо майбутнім педагогам цікавої та натхненної навчальної

(психолого-педагогічної) практики, впевненості у виборі професії ВЧИТЕЛЯ!

05 04 2024 2

05 04 2024 3

05 04 2024 4

05 04 2024 5

Факультет у соціальних мережах