11 березня 2024 року
11 березня 2024 року у студентів першого курсу спеціальності «Дошкільна освіта» розпочинається важливий етап їхнього особистісного та професійного зростання – перша навчальна педагогічна практика. З цієї нагоди 08 березня 2024 року на базі Центру самопізнання та саморозвитку викладачами кафедри освітології та психолого-педагогічних наук (Олена ВЕНГЛОВСЬКА, к.пед.н., доцент кафедри; Юрій САВЧЕНКО, к.психол.н., доцент, доцент кафедри; Валентина ДЕМ’ЯНЕНКО, викладач кафедри) проведено педагогічну майстерку «Перші кроки у професії».
Мета педагогічної майстерки – сприяти адаптації студентів першого курсу до освітнього процесу закладу дошкільної освіти, сформувати здатність та готовність виконувати завдання, що передбачені програмою навчальної педагогічної практики.
Ознайомлення студентів із завданнями навчальної педагогічної практики відбувалося у перебігу активностей та інтерактивних вправ – «Пісочний годинник», «Колесо довіри», «Мій рюкзак досягнень», що сприяли з’ясуванню очікувань майбутніх вихователів щодо проходження практики; виявленню умінь, навичок, способів діяльності, що допоможуть їм підготувати відеопрезентацію «Формула успіху закладу дошкільної освіти очима студентів», укласти «Безпековий кейс вихователя», вивчити індивідуальні особливості дітей дошкільного віку, а також фіксувати власний поступ особистісного та професійного розвитку у блозі.
Під час педагогічної майстерки викладачі продемонстрували студентам руханки, ігри, художні твори, за допомогою яких можна заспокоїти дитину та покращити її емоційний стан. Студенти зацікавилися презентованими активностями, що можуть стати їм в нагоді у роботі з дітьми дошкільного віку.
Завершилася педагогічна майстерка рефлексією, яка засвідчила особистісну мотивацію студентів до виконання професійних завдань практики.
Бажаємо майбутнім вихователям цікавої та натхненної навчальної педагогічної практики!