Проєкти 2020-2021

Виконання міждисциплінарних проєктів 

зі студентами  спеціальностей             

 «Дошкільна освіта» і «Початкова освіта» 

у 2020 - 2021 н.р.

 

 «Вчимося жити разом: толерантність в особистісно- професійному становленні педагога»

 (квітень-травень 2021 р.)

Проєкт.jpg

Мета проєкту:

розвиток у майбутніх педагогів  толерантності, як особистісної та професійної якості; формування інформаційної, соціальної та комунікативної компетентностей, активної життєвої позиції та здатностей до партнерської взаємодії.

Завдання проекту:

  • усвідомлення студентами сутності поняття «толерантність» та необхідності толерантного ставлення до оточуючих у різних життєвих ситуаціях;
  • розвивати здатність до емпатії та вміння вирішувати конфлікти мирним шляхом;
  • розвиток здатності до самопізнання і самовдосконалення, критичного мислення та рефлексії, розроблення власної освітньої траєкторії;
  • удосконалення умінь налагоджувати партнерську взаємодію, в тому числі за допомогою інформаційних і соціальних мереж.

Інтеграція навчальних дисциплін: Людинознавство: Педагогічна антропологія; Психологія: Вікова психологія.

 

Тип проєкту – інформаційно дослідницький (тривалість 7 тижнів).

 

Форма представлення кінцевого продукту – стендові презентації за  результатами  пошуково-дослідницької діяльності «Вчимося жити разом» (оприлюднення в соціальних мережах та у перебігу круглого столу).

 

 

Розвиток у ПІзнанні (жовтень - грудень, 2020)


Мета проєкту: 

формування у студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта»: здатностей до самоаналізу та особистісного і професійного вивищення;  розвиток інформаційної, соціальної та комунікативної компетентностей; виховання соціально  активної життєвої позиції та вмінь налагоджувати партнерську взаємодію в середовищі закладу вищої освіти.

Завдання проекту:

  • усвідомлення студентами необхідності самоаналізу (цінностей, якостей, здатностей, умінь) для подальшого особистісного, професійного зростання та налагодження партнерської взаємодії в освітньому середовищі закладу вищої освіти;
  • формування вмінь і способів діяльності ефективного вирішення завдань щодо збереження й зміцнення здоров’я (фізичного, психічного, соціального та духовного) як власного, так і оточуючих;
  • розвиток здатності до самопізнання і самовдосконалення, критичного мислення та рефлексії, розроблення власної освітньої траєкторії;
  • удосконалення умінь налагоджувати партнерську взаємодію, в тому числі за допомогою інформаційних і соціальних мереж.

Інтеграція навчальних дисциплін:

1 курс: «Людинознавство» (змістові модулі: «Психологічна антропологія» та «Анатомія і фізіологія людини з основами медичних знань»),  Університетські студії (модулі «Лідерство», «Вступ до спеціальності»), «Педагогіка» (модуль «Педагогіка загальна»), «Іноземна мова з методикою навчання»;

2 курс: «Педагогіка: Педагогічне партнерство»;

1 курс (скорочена програма підготовки): «Педагогічне партнерство».

Форма представлення кінцевого продукту 

інформаційні повідомлення студентів (в соціальних мережах, в блозі, спільних презентаціях) про власні досягнення, як результату самоаналізу та саморозвитку в процесі навчання в Університеті. 

Факультет у соціальних мережах