Виконання міждисциплінарних проєктів
зі студентами спеціальностей
«Дошкільна освіта» і «Початкова освіта»
у 2020 - 2021 н.р.
«Вчимося жити разом: толерантність в особистісно- професійному становленні педагога»
(квітень-травень 2021 р.)
Мета проєкту:
розвиток у майбутніх педагогів толерантності, як особистісної та професійної якості; формування інформаційної, соціальної та комунікативної компетентностей, активної життєвої позиції та здатностей до партнерської взаємодії.
Завдання проекту:
- усвідомлення студентами сутності поняття «толерантність» та необхідності толерантного ставлення до оточуючих у різних життєвих ситуаціях;
- розвивати здатність до емпатії та вміння вирішувати конфлікти мирним шляхом;
- розвиток здатності до самопізнання і самовдосконалення, критичного мислення та рефлексії, розроблення власної освітньої траєкторії;
- удосконалення умінь налагоджувати партнерську взаємодію, в тому числі за допомогою інформаційних і соціальних мереж.
Інтеграція навчальних дисциплін: Людинознавство: Педагогічна антропологія; Психологія: Вікова психологія.
Тип проєкту – інформаційно дослідницький (тривалість 7 тижнів).
Форма представлення кінцевого продукту – стендові презентації за результатами пошуково-дослідницької діяльності «Вчимося жити разом» (оприлюднення в соціальних мережах та у перебігу круглого столу).
Розвиток у ПІзнанні (жовтень - грудень, 2020)
Мета проєкту: |
формування у студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта»: здатностей до самоаналізу та особистісного і професійного вивищення; розвиток інформаційної, соціальної та комунікативної компетентностей; виховання соціально активної життєвої позиції та вмінь налагоджувати партнерську взаємодію в середовищі закладу вищої освіти. |
Завдання проекту: |
|
Інтеграція навчальних дисциплін: |
1 курс: «Людинознавство» (змістові модулі: «Психологічна антропологія» та «Анатомія і фізіологія людини з основами медичних знань»), Університетські студії (модулі «Лідерство», «Вступ до спеціальності»), «Педагогіка» (модуль «Педагогіка загальна»), «Іноземна мова з методикою навчання»; 2 курс: «Педагогіка: Педагогічне партнерство»; 1 курс (скорочена програма підготовки): «Педагогічне партнерство». |
Форма представлення кінцевого продукту |
інформаційні повідомлення студентів (в соціальних мережах, в блозі, спільних презентаціях) про власні досягнення, як результату самоаналізу та саморозвитку в процесі навчання в Університеті. |