Виконання міждисциплінарних проектів
зі студентами спеціальностей«Дошкільна освіта» і «Початкова освіта»
у 2019 - 2020 н.р.
«Першокурсники ПІ – «Ось ми які!»» Перегляд відео за результатами виконання проєкту |
Мета проекту: формування у студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» і «Початкова освіта» знань, умінь та способів діяльності щодо пізнання себе й розуміння інших; налагодження партнерської взаємодії між студентами різних курсів в освітньому середовищі ЗВО; вивчення індивідуальних відмінностей, потреб та інтересів першокурсників. Інтеграція навчальних дисциплін: 1 курс: «Людинознавство» (змістові модулі: «Психологічна антропологія» та «Анатомія і фізіологія людини з основами медичних знань»), Університетські студії (модулі «Лідерство», «Вступ до спеціальності»), «Педагогіка» (модуль «Педагогіка загальна»), «Іноземна мова з методикою навчання»; 2 курс: «Педагогіка з основами інклюзивної освіти» (змістовий модуль «Педагогічне партнерство»); 4 курс: «Педагогіка» (змістовий модуль «Педагогічне партнерство»). Тип проекту - дослідницький (тривалість 12 тижнів). Форма представлення кінцевого продукту – презентація групи першокурсників (відео презентація; колаж, газета, блог тощо). Термін виконання (вересень-грудень 2019 р.) |
|
Мета проекту: розвивати в майбутніх педагогів здатності до самопізнання, професійної самоідентифікації та формувати уміння щодо проектування власної стратегії особистісно-професійного розвитку. Інтеграція навчальних дисциплін: «Педагогіка», «Психологія», «Людинознавство: Педагогічна антропологія». Тип проекту - дослідницький (тривалість 8 тижнів). Форма представлення кiнцевого продукту – індивідуальні програми саморозвитку (ментальні карти «SWOT-аналіз»). Термін виконання (квітень-травень 2020 р.) |