14 березня 2025 року
14 березня 2025 року відбулась онлайн зустріч зі стейкхолдером кафедри – Ольгою Рейпольською, завідувачем лабораторії дошкільної освіти і виховання, керівником Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, доктором педагогічних наук, професором та представником академічної спільноти –Наталією Гавриш, професором кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти факультету педагогічної освіти та соціальної роботи Волинського національного університету імені Лесі Українки, доктором педагогічних наук, професором.
Обговорювали навчальний план освітньої програми підготовки докторів філософії для вступників 2025 р., зумовлений змінами у Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 №266 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2024 №1021).
За результатами обговорення було винесено пропозиції:
- уточнити загальну інформацію про освітньо-наукову програму, зокрема, назви Університету та його підрозділів у зв’язку з реорганізацією та змінами у структурі закладу; шифр/код і найменування галузі знань / спеціальності відповідно до Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 №266 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2024 №1021) – галузь знань А Освіта, спеціальність А2 Дошкільна освіта;
- уточнити назви окремих освітніх компонентів та оптимізувати їх зміст відповідно до сучасного стану галузі і спеціальності (у блоці обов’язкових компонентів назву дисципліни «Наукова комунікація іноземною мовою» замінити на «Наукова комунікація» і виокремити модулі «Наукова комунікація українською мовою» та «Наукова комунікація іноземною мовою» з метою удосконалення навичок здобувачів презентувати, обговорювати, оприлюднювати результати їх досліджень українською та іноземною мовами;
- перерозподілити кредити у межах навчальних семестрів задля оптимізації виконання здобувачами освітньої та наукової складових ОНП з метою дотримання термінів атестації відповідно до вимог Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 №261 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.2023 №502).
- внести уточнення в такі розділи освітньо-наукової програми та її сегменти: І. 1.1. Загальна інформація, ІІ. 2.1. Перелік компонентів ОНП. 2.2. Структурно-логічна схема освітньо-наукової програми.