Науковий семінар «Формування готовності до розробки освітніх програм для дітей дошкільного віку», «Науково-дослідна інфраструктура в галузі (модуль «Робота з науковими текстами»)», «Інновації в галузі дошкільної освіти», «Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (модуль «Зв’язки з громадськістю»)», «Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти (модуль «Інноваційні технології»)», «Методика викладання фахових дисциплін».
У 1980 році закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)».
У 1991 році завершила навчання в аспірантурі науково-дослідницького інституту дошкільного виховання Академії педагогічних наук СРСР ім. О. Запорожця.
У 1992 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Педагогічні умови формування етичних уявлень у дітей четвертого року життя» зі спеціальності 13.00.01 – «теорія та історія педагогіки».
Вчене звання доцента кафедри дошкільної педагогіки присвоєно в 1994 році.
У 2008 році завершила навчання в докторантурі Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка.
У 2013 році захистила докторську дисертацію на тему «Теорія і методика формування управлінської культури керівників дошкільної освіти» зі спеціальності 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти».
Вчене звання професора кафедри педагогіки і управління освітою присвоєно в 2014 році.
Працює в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка з 2018 року.
З вересня 2018 року – серпень 2022 року професор кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Вересень 2022 –25 грудня 2023 року професор кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 26 грудня 2023 року – донині – професор кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Стаж педагогічної роботи в ЗВО III–IV рівнів акредитації – 37 років.
– формування соціально-громадянської компетентності в дітей дошкільного віку;
– особливості виховання й розвитку дітей раннього віку;
– формування управлінської компетентності в майбутніх і чинних керівників дошкільної освіти;
– формування управлінської культури в майбутніх і чинних керівників дошкільної освіти.
Автор понад 100 наукових публікацій, з-поміж них: монографії; навчальні та навчально-методичні посібники; статті в наукових фахових виданнях та міжнародних наукометричних базах данних Scopus, Web of Science. Співавтор розділів в українських та зарубіжних монографіях з актуальних проблем виховання розвитку дітей дошкільного віку та формування управлінської компетентності, управлінської культури в майбутніх і чинних керівників дошкільної освіти.
Співавтор освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та Методичних рекомендацій до неї (розділ «Соціальний світ: хто поряд зі мною»)
Член Асоціації працівників дошкільної освіти