Відповідальна за наукову роботу кафедри, керівник групи забезпечення (гарант) освітньо-професійної програми 011.00.04 Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Викладає дисциліни: «Педагогіка і психологія вищої школи» (модуль «Педагогіка вищої школи»), «Корпоративна педагогіка та розвиток персоналу», «Гносеологія і дидактика освіти дорослих», «Коучинг в освіті» (модуль «Рефлексивно-коучингові та Health-коучингові технології о освіті дорорслих»), «Педагогіка середньої освіти» (модуль «Дидактика») для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти; «Теорія і методика професійної освіти» (модуль «Проєктні технології у професійній освіті») для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Здійснює наукове керівництво виконанням магістерських та дисертаційних робіт зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».
Закінчила Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. У 1994 р. захистила кандидатську дисертацію «Розвиток професійної готовності вчителя початкових класів до педагогічного спілкування з учнями» зі спеціальності 19.00.13 – психологія розвитку, акмеологія й отримала науковий ступінь кандидата психологічних наук. У 2015 р. отримала вчене звання доцента кафедри дошкільної та початкової освіти. У 2014 р. захистила докторську дисертацію «Теорія і технологія контекстного навчання майбутніх учителів початкових класів» зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти й отримала науковий ступінь доктора педагогічних наук. У 2021 р. отримала вчене звання професора кафедри теорії та історії педагогіки. Є академіком Української Академії Акмеології, академіком Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. Нагороджена знаком «Відмінник освіти» (2010 р.). Має 120 праць наукового та навчально-методичного характеру. Досвід роботи у закладах вищої освіти налічує 35 років.
Впровадження технології контекстного навчання у процесі професійної підготовки майбутнього педагога.
Формування рефлексивної компетентності, професійної суб’єктності, професійних смислів здобувачів освіти; логіка та етапність процесів рефлексіогенезу, смислогенезу та суб’єктогенезу.
Вровадження коучингового підходу в процес професійної підготовки викладачів закладу вищої освіти й андрагогів.
Формування інноваційно зорієнтованої особистості в системі освіти дорослих.
Критеріальна база та діагностичний інструментарій інноваційності вищої освіти.