Навчально-методичний семінар "Просто про складне АБО що треба знати викладачу про акредитацію"

 

Просто про складне 05 березня 2025 року

 

  05 березня 2025 року науково-педагогічні працівники Факультету педагогічної освіти Університету Грінченка взяли участь у навчально-методичному семінарі «Просто про складне АБО що треба знати викладачу про акредитацію» 

 У перебігу зустрічі відбулось обговорення основних критеріїв оцінювання якості освітніх програм з метою підготовки груп забезпечення до проходження акредитації в 2026 році; представлено основні етапи та ключові аспекти  підготовки до акредитації освітніх програм з визначенням відповідальних осіб та рівня взаємодії на кожному етапі виконання завдань (гарант ОП, робоча група з внесення змін, група забезпечення); розглянуто основні законодавчі документи України, міжнародні рекомендації та нормативні документи Університету, що регулюють забезпечення якості освіти за освітніми програмами; проаналізовано та обговорено критерії оцінювання якості освітніх програм Факультету на предмет їх  переваг і недоліків.

За результатами внутрішнього моніторингу модераторами заходу висловлено рекомендації щодо необхідності здійснення системного аналізу освітніх програм, робочих програм навчальних дисциплін та програм практик гарантами та науково-педагогічними працівниками в контексті синхронізації визначених компетентностей, змісту, критеріїв оцінювання та результатів навчання здобувачів.

Попереду плідна співпраця усіх працівників Факультету, спрямована на забезпечення якості освітніх програм для успішного проходження акредитації. 

Модератори заходу: Ольга Котенко, декан Факультету педагогічної освіти; Леся Куземко, заступник декана Факультету педагогічної освіти з науково-методичної та навчальної роботи.

Бажаємо успіхів і ДАЛІ БУДЕ!

"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...
"Просто про складне ...

 

 

Факультет у соціальних мережах