27 січня 2025 року
27 січня 2025 року для професорсько-викладацького складу кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка з метою сприяння розробленню робочих програм навчальних дисциплін з використанням компетентнісного, травма-інформованого та системного підходів було проведено четвертий модеративний онлайн-семінар гарантів «Практична реалізація нових редакцій ОПП 013.00.01 Початкова освіта: діалоги в контексті спрямувальних впливів компетентнісного, травма-інформованого та системного підходів на процес розроблення робочих програм навчальних дисциплін».
Четвертий модеративний онлайн-семінар гарантів провели:
- гарант першого (бакалаврського) рівня здобуття вищої освіти – Бондаренко Геннадій Леонідович, завідувач кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
- гарант другого (магістерського) рівня здобуття вищої освіти – Мієр Тетяна Іванівна, професор кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.
Під час модеративного семінару гарантів було:
- обговорено спрямувальний вплив компетентнісного підходу на формулювання мети вивчення навчальної дисципліни з використанням матриці забезпечення програмних результатів навчання відповідними компонентами освітньої програми;
- обговорено спрямувальний вплив компетентнісного підходу на формулювання змісту завдань вивчення навчальної дисципліни з використанням матриці відповідності програмних компетентностей компонентам освітньої програми;
- обговорено спрямувальний вплив травма-інформованого підходу на формулювання мети та завдань вивчення навчальної дисципліни;
- обговорено особливості представлення в робочих програмах навчальних дисциплін практик, розроблених професорсько-викладацьким складом кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти, для практичної реалізації травма-інформованого підходу;
- обговорено спрямувальний вплив системного підходу на представлення в робочих програмах навчальних дисциплін системи оцінювання навчальних досягнень студентів денної та заочної форм навчання;
- анонсовано тематичне спрямування наступних модеративних семінарів гарантів.