Третій модеративний семінар гарантів «Практична реалізація нових редакцій ОПП 013.00.01 Початкова освіта: діалоги в контексті рівнів набуття студентами загальних і спеціальних компетентностей..."

Семінар 20 січня 2025 року

  20 січня 2025 року для професорсько-викладацького складу кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка з метою представлення моделі «Матриця відповідності рівнів набуття загальних та спеціальних компетентностей оцінці за бальною шкалою та домінуючими способами набуття компетентностей на семінарських, практичних заняттях та під час виконання самостійної роботи» було проведено третій модеративний семінар гарантів «Практична реалізація нових редакцій ОПП 013.00.01 Початкова освіта: діалоги в контексті рівнів набуття студентами загальних і спеціальних компетентностей, узгодженості рейтингової оцінки з оцінками за шкалою оцінювання результатів виконання самостійних робіт та результатів навчальної діяльності на семінарських і практичних заняттях».

Третій модеративний семінар гарантів провели:

- гарант першого (бакалаврського) рівня здобуття вищої освіти – Бондаренко Геннадій Леонідович, завідувач кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;

  - гарант другого (магістерського) рівня здобуття вищої освіти – Мієр Тетяна Іванівна, професор кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.

Під час модеративного семінару гарантів було:

- запропоновано введення в науковий обіг абревіатури ЗіСК на позначення загальних і спеціальних компетентностей у ранзі компетентнісних результатів навчання  під час практичної реалізації нових редакцій ОПП 013.00.01 Початкова освіта на першому (бакалаврському) та другому (магістерському) рівнях здобуття вищої освіти;

- представлено модель «Матриця відповідності рівнів набуття загальних та спеціальних компетентностей оцінці за бальною шкалою та домінуючими способами набуття компетентностей на семінарських, практичних заняттях та під час виконання самостійної роботи»;

- обговорено домінуючі способи набуття ЗіСКів та домінуючі способи

виконання навчальної діяльності відповідно до рівнів набуття ЗіСКів та рейтингової оцінки навчальних досягнень студентів-бакалаврів та студентів-магістрів;

- обговорено шкалу оцінювання результатів виконання самостійних робіт та результатів навчальної діяльності на семінарських і практичних заняттях з використанням домінуючих способів набуття ЗіСКів та домінуючих способів виконання навчальної діяльності;

- обговорено підхід до формулювання критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів-бакалаврів  та студентів-магістрів на семінарських, практичних заняттях та під час самостійної роботи;

- анонсовано тематичне спрямування наступних модеративних семінарів гарантів.

Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів
Третій модеративний ...
Третій модеративний семінар гарантів

 

Факультет у соціальних мережах