11.09.2024 року
Цьогоріч факультетська спільнота поповнилася студентами, які обрали Університет Грінченка, аби в майбутньому стати висококласними педагогами, майстрами своєї справи.
У перші дні навчання закономірно відбувається адаптація до нових умов і до нової соціальної ролі. Традиційно, у ці дні на Факультеті педагогічної освіти проводяться адаптаційні тренінги для студентів-першокурсників, спрямовані на психологічну підтримку процесів входження в нову групу і розвитку міжособистісної взаємодії в системі «студент-студент», «студент-викладач».
11.09.2024 року на базі Центру самопізнання та саморозвитку такі тренінги були проведені для студентів першого курсу спеціальностей 012 «Дошкільна освіта», 013 «Початкова освіта».
Упродовж тренінгової роботи першокурсники пізнавали себе та одне одного; вивчали власні внутрішні ресурси, що сприяють успішній адаптації, ділилися досвідом подолання труднощів, з якими зіткнулися у перші дні навчання, спільно розробляли алгоритми ефективного розв’язання проблем.
Зацікавленість аудиторії викликали проведені дослідження і надані індивідуальні рекомендації з розвитку власної загальної і професійної самоефективності, що є важливими для особистісного і професійного зростання.
У перебігу обговорення учасники тренінгу відзначили, що для успішної адаптації важливими є: налагодження групової взаємодії і командної роботи, постановка близьких і далеких цілей, вміння приймати виважені рішення і брати на себе відповідальність за їх розв’язання, розвиток партнерства і корпоративних цінностей.
Було насичено, емоційно, натхненно! Вітаємо першокурсників у Грінченківській родині! Бажаємо успішної та легкої адаптації!
Модератори адаптаційного тренінгу – викладачі кафедри освітології та психолого-педагогічних наук:
Олена МУЗИКА, к.психол.н., доцент, доцент кафедри
Олена ВЕНГЛОВСЬКА, к.пед.н., доцент кафедри