ЗАСІДАННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ  Тарас Шевченко у царині українського шкільництва  до 210-річниці від дня народження Кобзаря

  

06 03 2024 1 06 березня 2024 року

09 березня 2024 року світові спільноти відзначають 210-ті роковини від дня народження непересічної постаті національної культури, Великого Українця – Тараса Шевченка, який залишив нащадкам багатогранну спадщину у царині літератури, образотворчого мистецтва, суспільного буття та шкільництва.

З цієї нагоди на базі Центру самопізнання та саморозвитку 06 березня 2024 року спільно з Педагогічним музеєм України проведено онлайн засідання наукової сесії історико-педагогічних студій «Тарас Шевченко у царині українського шкільництва» (модератори: Ганна ІВАНЮК, доктор педагогічних наук, професор, Олена ВЕНГЛОВСЬКА, кандидат педагогічних наук, Валентина ДЕМ’ЯНЕНКО, викладач).

До участі у роботі тематичної наукової сесії долучилися студенти 1 курсу спеціальності 013 «Початкова освіта», викладачі кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, наукові співробітники Педагогічного музею України.

         У вступному слові Ганна ІВАНЮК, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, висвітлила факти з біографії Тараса Шевченка, який і нині є провідником українського духу.

         Єднанню освітянської спільноти довкола постаті Тараса Шевченка сприяло ознайомлення учасників наукової сесії з фондами Педагогічного музею України за такими темами: «Тарас Шевченко й українська освіта: музейно-педагогічний контекст» (Олександр МІХНО, директор Педагогічного музею України, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник), «Буквар Южноруський» Тараса Шевченка на вебресурсах Педагогічного музею України (Вікторія БОНДАРЕНКО, старший науковий співробітник Педагогічного музею України), Відеопрезентація «Тарас Шевченко у шкільному музейництві України» (Лариса ГАЙДА, провідний науковий співробітник Педагогічного музею України).

У перебігу наукової сесії презентовано дослідницькі знахідки студентів та викладачів, що є актуальними для розбудови Нової української школи: «Вплив творів Тараса Шевченка на формування педагогічних поглядів Бориса Грінченка» (Євгенія КУНДЕНКО, студентка І курсу спеціальності «Початкова освіта»), «Творчість Тараса Шевченка крізь призму Нової української школи» (Валентина ДЕМ’ЯНЕНКО, викладач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук).

Ліричним супроводом засідання історико-педагогічних студій слугувала «Літературна сторінка. Вірші Тараса Шевченка» (виконавиця – Валерія МИЛЕНКО, студентка І курсу спеціальності «Початкова освіта»).

Дякуємо партнерам із Педагогічного музею України та студійцям за співпрацю та зацікавленість творчим спадком Великого Кобзаря!

Факультет у соціальних мережах