Тренінгові сесії на тему «Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти»

  f30fd8fd 41c5 4318 88ce 39e79282a940  З 13 по 19 лютого 2024 року

   З 13 по 19 лютого на Факультеті педагогічної освіти, у рамках заходів з підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, відбулися тренінгові сесії на тему «Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти». Тренінгові сесії проведено у межах реалізації флагманського проєкту Факультету «Травма-інформоване навчання студентів: інноваційно-педагогічні практики, супровід, підтримка. Students’ trauma-informed education: innovative and pedagogical practices, support. (TIED)» (період реалізації: 2023 – 2027 рр.).

Мета тренінгової програми – удосконалення дидактико-інноваційного та лідерського потенціалу викладачів Факультету в кризових умовах; формування навичок застосування травма-інформованого підходу як дидактичного інструментарію для організації освітнього процесу ЗВО.

У перебігу тренінгових сесій учасники ділилися досвідом роботи зі студентами, які мають травматичний досвід, вивчали перспективні практики та розмірковували над власною роллю травма-інформованого викладача у сучасному світі.

Тренінгові сесії наскрізно орієнтовані на реалізацію Цілі сталого розвитку 4 «Якісна освіта» та Цілі сталого розвитку 3 «Міцне здоровʼя і благополуччя».

Координатори проєкту: Ольга Котенко, декан Факультету педагогічної освіти та Тетяна Головатенко, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання. SDG 03 min SDG 04 min

 

Факультет у соціальних мережах